{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.817 visninger | Oprettet:

Jakob P
Jakob P
Emner: 6 Svar: 49

Vvs'er: ny cisterne lugter fælt??! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lavet nyt badeværelse fra bunden af. Med bla væghængt cisterne. Det får vand fra helt nye rør... Det friske vand i denne lugter grimt? Hvis jeg tager fronten med knapper på af, er det helt tydeligt derinde fra lugten kommer...

Er her nogen kloge hoveder der kan fortælle mig, hvordan jeg kommer af med lugten?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vvs'er: ny cisterne lugter fælt??!
  • #1   7. nov 2019 Afløbsrør ikke samlet ordentlig, eller at du mangler en vacumventil på din afløbsstreng.

• Jakob P
    Jakob P Tilmeldt:
    jul 2009

#2   8. nov 2019 Men.... det kommer fra inde bagved knapperne....?.?.. hvis jeg sprøjter noget kemi ned i cisterne vandet, forsvinder lugten en dag eller to. Der er som om vandet er dårligt.

Men det giver jo ingen mening, det bliver jo fornyet hele tiden? Og alt VVS er nyt.
    Det lugter ikke af kloak, mere af råddent vand....

Vacuumventil, hvor skal den sidde henne....?

• #3   8. nov 2019 Det kan jo stadig være dit afløb der ikke er tilsluttet ordentligt når det kommer bag ved trykknapperne, hvis det er vandet i cisternen der er dårligt, så skulle det kolde vand fra dine andre tapsteder også lugte?? Med mindre du bruger regnvand til cisternen?

• Jakob P
    Jakob P Tilmeldt:
    jul 2009

#4   9. nov 2019 Ja, det kan jeg godt se, gode pointer.... tak.

HVIS det så er en utæt samling, hvordan konstaterer jeg så det, og hvordan tætner man det??

• #5   9. nov 2019 Skil det ad og måle op mellem evt væg og kumme om mål overholdes, defekt pakning hvis der ikke har været smørelse på. Det er lidt som fejlfinding på bil bare uden vagcom. Og det lugter lidt mere.

• Jakob P
    Jakob P Tilmeldt:
    jul 2009

#6   10. nov 2019 Der er jo støbt gulv? Kan sgu ikke skille noget ad. Har haft toilettet af, det ser tæt og tørt ud...

Kommentér på:
Vvs'er: ny cisterne lugter fælt??!

Annonce