{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.021 visninger | Oprettet:

Autotransport {{forumTopicSubject}}

Halløj BG.
Går og leger med tanken om at købe en autotransporter, til at fragte biler for folk, hente biler i tyskland, sverige osv.
Så var det jeg tænkte at der måske var nogen herinde der kender til nogen, der muligvis mangler en autotransporter og chauffør selvfølgelig, jeg kan fragte op til 4 biler ad gangen....
Har lastbilen på hånden, vil bare se om der er noget efterspørgsel inden man kaster sig ud i det....
Jeg kan kontaktes nærmest døgnet rundt på 27519878/75559617 eller opelmanden@ofir.dk

På forhånd tak..
Mvh. Bruun`s autotransport

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autotransport
  • #1   11. feb 2007 er det ik bare og springe ud i det og så slå det stort op med mange reklamer !?
    der skal nok være nogen der mangler en til og flytte nogen biler!

• #2   11. feb 2007 tror sgu heller ikk det er en dum ide.. jeg har da selv haft brug for det en gang i mellem smiley

• #3   11. feb 2007 kan jo altid prøve at kommeind som underleverandør til falck !

• #4   11. feb 2007 Har også tænkt på at supplere det op med evt. vejhjælp.
    Men så er det jo bare det om man skal spørge Falck om "lov", ved ikke om de har monopol på det eller om man bare kan få lov at hente biler der ikke kan starte eller noget i den stil...

• #6   11. feb 2007 Hvorfra og hvortil??

• #7   11. feb 2007 ja det lyder jo meget nemt som du ligger det ud, men har du tænkt det igennem..??

Der er en del hernede som gør det, de kan tage en del mere end 4 biler og de er nok hårde at konlurere med.

Hvad med forsikring..? Har du en autotransporter med alm. kasko er lasten ikke forsikret, de skader som sker med de biler du har med skal dækkes af de respektive bilers kasko forsikring hvilket de nok ikke har når du henter dem i tyskland osv.

Vil da ikke ødelægge dine drømme men det første du burde gøre var nok at tjekke hvor mange konkurenter der er, og hvad de tilbyder til hvilken pris. Og så må du igang med den fornuftige lommeregner :- ) ¨

Held og lykke.

P.s. det med underleverandør til falck og dansk autohjælp kan faktisk være en god forretning men de har mere brug for små autotransportere til at bjærge hr. og fru. jensen som er kørt i stykker ude på lars tyndskids mark. De lover jo at være der inden ½ time derfor vil de gerne have sammenarbejdspartnere rundt om i landet.

• #8   11. feb 2007 Har regnet på det osv, det med forsikring er jeg klar over, alt hvad jeg kører med bliver forsikret i henhold til cmr lovgivningen, dvs. at godset(bilerne) er forsikret for optil 80kr pr. kg, så det burde række..ang. autotransporteren så en den ikke meget større end en alm. fejeblad, bilerne kan dog stå i 2 etager, så jeg kan have 3 på "forvognen" og 1 på evt. autotraileren

• #9   11. feb 2007 Det er lige sådan en bil vi kunne bruge når vi skal til ræs med vores 3 biler. Som det er nu skal vi kører 3 gange det er hammer træls. Men den er nok heller helt billig.

• #11   11. feb 2007 tror ikke man kan leve af og køre biler som privat mere ... har selv en autotransporter og min bror har en og en af mine venner har en og ikke nogle af os kan leve af det..... så det er kun i fritiden vi bruger dem

• #12   11. feb 2007 Viggo.. Det er en god brugt fætter som ikke er fandens dyr i indkøb, men eftersom det er en 8tons lastbil så er den jo lidt dyrere i drift,,(brændstof, vægtafgift, forsikring osv...

Sune S.. By, postnummer osv. så kan jeg finde en pris til dig..skal bare vide hvor mange km der er og sådan noget

• #13   11. feb 2007 Min var en 4 tons-faktisk en MB 409 med alu lad osv, den har jeg fortrudt mange gange at jeg solgte den gang. Men en lastbil over 3500 kg er da billigere i vægtafgift og det samme i forsikring mener jeg, men brændstof er dyr jo. Hvad er det for en, en cargo eller MAN

• #14   11. feb 2007 Det er MAN 8.150...
    Det er en fin vogn, skal jo købe en til stort kørekort ellers må jeg ikke køre med trailer bagefter

• #15   11. feb 2007 Øhh hvorfor må du ikke det..??

Du kan nu godt have en 3500 kilos bil med 2000 kg. eller størrer træk på. Men du kan selvfølgelilg kun have en bil med på en transporter under 3500 kg. Men en 8 tonner er da også billigere i vægtafgift mener jeg, men så kommer der en masse regler med vejskat osv. i tyskland. Jeg ved ikke om det er ændret på reglerne men da jeg havde min var grænsen 4600 kg i tyskland så skuller der skiver i og betales vej afgift.

• #16   11. feb 2007 Jeg tror man skal være ude med riven i dag vis man skal have del i en transport kundekreds som der er, der er efterhånden en del som henter biler for andre, både privat men også folk som har firma. Tvivler så lidt på det kan betale sig med sådan en stor vogn, den koster alligevel en del i drift, og det er nok sjældent du kan være heldig at få 3 biler som står nogenlunde samme sted.

Men held og lykke med det...

Kommentér på:
Autotransport

Annonce