{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

TV 2 DOK {{forumTopicSubject}}

Har lige set lidt af det i tv2 nyhederne, er det bare mig eller overdriver myndighederne/medierne helt vildt??

De er total sure over en pædagog ber en af tosserne om at tørre op fordi hun har overpisset et gulv??? De var harme og mente at det var ydmygende for den mentalt handikappede??? YDMYGENDE er det da først når man skal tørre PIS op efter en der pisser på gulvet efter behag.. OG ja det behag for ellers går de med ble..

Jeg syntes det er latterligt at mennesker skal hænges ud for sådan noget, altså den handikappede kunne ikke snakke kun råbe " uuuaaaaaggggghhhh", hva skal en pædagog stille op.. Jeg håber virkelig programmet viser noget der er værre for ellers syntes jeg det er en skandale at de kan hænge folk ud på den måde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TV 2 DOK
  • #1   13. feb 2007 Typisk tv, skandale tv sælger åbenbart i Danmark...

Næeh så hellere noget top gear eller en fed krigs film smiley

• #2   13. feb 2007 pædagogen kan jo bare finde et andet job. hvis personen ikk magter sit job. som er at passe på og rydde op osv for de handicapped

• #3   13. feb 2007 Jeg syntes de kællinger der arbejder der skal, fyres og betale deres løn tilbage i den tid hvor der er bevis for de ikke har passet deres job. Selvfølelig skal en der er indlagt på et sådan center, ikke selv tøre op, det er sku det de får deres penge for dem der er ansat der, og det viste de inden de søgte deres job.

• #4   13. feb 2007 de slår jo osse de handykappede.. så bare skyd de pædagoer

• #5   13. feb 2007 de får sku en løn for og gøre deres arbejde....
    fyr hele lortet

• #6   13. feb 2007 kan godt følge "anklagerne" men man ved jo ikk om der er sket noget forinden. men self skal pædagogerne opføre sig ordentlig og passe deres job ordentlig og følge de love og regler der er

• #7   13. feb 2007 husk nu at det Kun er der de har bevis for det!! det er jo nok kun 1 eller 2 ud af 100steder det er sådan!!!!
    HUSK DET!!!!!

Min kæreste arbejder sådan et sted i fritiden og ja hun er RYSTET!!!

• #8   13. feb 2007 de passer overhovdet ikke deres job . nogen der kender en af pædagogerne som optræder i tv???

• #10   13. feb 2007 Hallo hvis en handikappet ikke kan styre sine toilet besøg går de med ble!!!

Nu har jeg flere pædagoger i min familie og ved de gør deres arbejde godt...

Handikappede der er så mentalt syge kan man jo ikke behandle som normale mennesker, selvfølgelig må man ikke slå dem, men de er jo ofte som dyr..

Fyre dem, hvem skal så behandle dem?? I snakker da som i har forstand til, tvivler på der er nogen af jer der vil skifte ble på voksne...

• #12   13. feb 2007 Glæder mig til at se udsendelsen.

Arbejder indenfor det fag og bliver spændende at se om det bare er endnu en udsendelse om at vi ikke passer vores arbejde, eller rettere håber at det måske var omkring at Danmark skal tage sig sammen og få rettet op på den behandling vi giver de syge og ældre herhjemme.
    Jeg snakker om resourcer og økonomi, for plejesektoren gør satme deres for at holde hjulet igang.

• #13   13. feb 2007 Tænk på dengang "vi" var i Tv2 dok også...

• #14   13. feb 2007 nu har jeg så prøvet både at skifte ble,tørre lort af vægge,tørre pis og bræk op for ældre og handicappede,fordi det sgu var en del af mit job!
    hvis de er syge og feks ikke kan styre om de skal tisse eller andet,ja så kan de sgu ikk gøre for det! og ja så må hjælpere træde til,da det er en del af jobbet,kan man ikk klare det,må man finde sig noget andet!
    fuldstændig det samme som hvis man arbejder i en børnehave,der vil man også på et tidspunkt skulle tørre et barn som har skidt eller pisset i sine bukser,igen det er en del af jobbet.

• #15   13. feb 2007 tec head: det er da dig der er en idiot, der er dyr der er på niveau med små børn, og der er nogle mennesker der fuldstændig hjernedøde.. Nogen kan ikke kommunikere og er ekstremt voldelige.. De har ingen sprog.. Så syntes godt man kan sammenligne dem med dyr! men ikke ensbetydende med de skal spærres inde som dyr, men man skal da behandle dem anderledes end alm fungerende mennesker der forstår hva man siger til dem..

Prøv du selv at sæt dig i en kvindelig pædagogs sted, hvis hun skal passe en 40 årig mentalt handikappet der er på niveau med en 5årig og som vejer 120kg og er voldelig..

Men jeg er imod folk bliver behandlet dårligt og jeg er enda medlem af Amnesty international, men der skal være mening med galskaben..

Glæder mig til at se programmet, kan jo være der er noget helt galt, så kun klip..

• #16   13. feb 2007 Men må da indrømme de plejer er rimeligt dovne!

Kommentér på:
TV 2 DOK

Annonce