{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsendelse fra Irland til Danmark.
  • #1   9. dec 2019 Et brev eller en Palle?

• #2   10. dec 2019 En stol. ?

• #3   10. dec 2019 Har du været igang med at handle ved voga?

Transporteca.dk/voga (dyrt)
    Alternativ tag fat i GLS i afsenderlandet og få arrangeret et Pick-up

• #4   10. dec 2019 Ja, jeg har set på Voga men jeg har også set på swiveluk.com. Hvis jeg handler en af de to steder bliver det nok det sidst nævnte, da Voga har MANGE dårlige anmeldelser, så det tør jeg ikke.

Men ja, jeg er klar over der er noget problem med transport, som jeg forsøger at finde ud af pt. Har du selv prøvet at få noget fragtet fra UK / Irland ?

• #5   10. dec 2019 Jeg har kun handlet ved voga, og har INTET dårligt at sige, jeg har dog også brugt 122design. De sørger selv for fragten.

Voga sørgede engang for fragten, men det var da de lå i England. Har dog brugt transporteca efter de flyttede til Irland

• #6   10. dec 2019 Kan kun forestille mig det bliver ret dyr fragt med så store ting (stole f.eks.).
    Vi snakker da hurtigt en 1000 kr seddel så, eller hvad siger jeres erfaringer?

De bildele jeg har købt fra England, var da halvdyrt, og måtte samle tre sælgers ting hos én sælger, som så sendte det hele...

• #7   10. dec 2019 Ja gid det så KUN var en 1000kr seddel. Købte ægget med skammel til ved voga. Der endte fragten alene i 3000kr. Derfor er der penge at spare ved at tage kontakt til evt. gls i afsendetlandet og arrangere en afhentning ved voga

• #8   10. dec 2019 3000 kr for fragt! smiley
    Burde egentlig ikke blive overrasket... Men alligevel smiley

• #9   10. dec 2019 Ja det er vanvittigt smiley

• #10   10. dec 2019 Den swiveluk.com ser da også fin ud...

Men Ægget i mørk premium læder er også over 10k
    Ved godt det er langt fra prisen for en ægte, men anyways smiley

• #11   10. dec 2019 Mener også at de er dyrer end 122design, men kvaliteten er den samme

• #12   10. dec 2019 Ja det er rigtigt, de er lidt dyre hos swiveluk.com, men jeg satser på at kvaliteten så følger med. De har fine anmeldelser. smiley

122design er desværre lukkede eller jeg kan hvert fald ikke komme der ind, så de er desværre udelukket at bruge, eller var det dem jeg havde valgt.

Men swiveluk.com, der skal jeg selv finde et fragt firma. Det er sku desværre lige langhåret. xD

• #13   10. dec 2019 Du skal bare bruge en VPN hide. Det er fordi din udbyder blokere for hjemmesiden smiley

• #14   10. dec 2019 Nej, det hjælper desværre ikke. Jeg har forsøgt med Kina, Japan, Luxenborg, Spanien osv osv...
    122 design virker ikke lige pt. Ved ikke hvorfor.

• #15   10. dec 2019 Mystisk ?? bruger du den rigtige side? De har efterhånden mange domæner

• #16   10. dec 2019 Plejede at kunne komme ind på https://122design.shop

Hvilken side kan du komme ind på da & kan du evt sende et SCR ?

BTW... Dem der nævner GLS, det er vanvittigt. Det billigste de kunne finde var 23.000 kr for at hente og aflevere pakken. haha.

• #17   10. dec 2019 Jeg gav 175kr for fragt ved voga. De bad om man skulle kontakte dem pr tlf for at kunne sende til den pris, alt andet gav ikke mening for mig.

• #18   10. dec 2019 Hvor fik du sendt varen hen, direkte hjem til dig eller ?
    Og hvor stor var tingen ?

• #19   10. dec 2019 Kopi af Verner pantons Globe lampe i ø50 så pakken var ca 80x80 cm. Den blev sendt hjem på adressen. Min kollega købte en 3personers sofa med 2 x stole til og gav 750kr også ved voga.

• #20   10. dec 2019 Underligt. De skriver til mig at jeg selv skal finde en der kan transportere varen.

• #22   10. dec 2019 fik for 2 år siden sendt en palle med en gearkasse fra italien.. det kostet 600kr.

Og det kostede omkring 900 at sende den gamle retur (pant) til italien.

• #23   10. dec 2019 De skrev også jeg skulle finde en til afhentning, og skrev til dem at det var svært at gøre i deres tid hvor lageret er åbent og få det kordineret, så refererede de 2 gange til et nummer jeg skulle ringe til, overføre penge og så blev varen sendt. De må ikke selv sende til dk fordi det er kopivarer. Men af god kvalitet.

• #24   10. dec 2019 Lars B.: Hvem sendte du med ? Jeg har nemlig fået et pris på det, på ca. 3.000 kr.

Claus l.: Ved du hvem det blev sendt med ? & hvor lang var leveringstiden, syntes jeg har hørt meget skidt om VOGA.

• #25   11. dec 2019 Det der tog mest tid var at få lampen lavet og sendt fra kina ca 2 måneder. Og jeg mener de sendte med DHL.

• #26   11. dec 2019 Både Voga og 122 bliver møblet, som oftest lavet når du har bestilt og betalt. Dernæst bliver det først afsendt fra Kina når de kan fylde en hel container. Derfor den lange leveringstid, og det fatter folk ikke. Derfor den ofte ringe anmeldelse smiley

• #27   11. dec 2019 Prøvede lige at søge på min mail, det var dsv som fragtede pakken fra voga til DK.

• #28   11. dec 2019 Det var også DSV de brugte dengang de selv sørgede for fragten

• #29   12. dec 2019 Okay tak! Det lader til jeg må tage i mod tilbudet på 3000 kr.

Men jeg er blevet lidt i tvivl om jeg tør bestille fra VOGA. smiley De er trods alt ca. 2.500 kr billigere end swiveluk. smiley

• #30   12. dec 2019 Hvis man kigger Trustpilot, så får man da ikke lyst til at købe hos Voga smiley

• #31   13. dec 2019 Jeg har aldrig været bange eller nervøs for at handle ved Voga. Har handlet der mange gange. Noget helt andet er, så stoler jeg ikke på trustpilot. Har en kammerat der er selvstændig der fik slettet en masse gode anmeldelser på TP fordi han ikke ville betale deres service. Da han ikke har oprettet sig derinde smiley

• #32   13. dec 2019 Ja trustpilot skræmmer mig også lidt. Men det er primært dårlig leveringstid de får alle de dårlige anmeldelser på. Hvis man er indstille på at det kan tage op til 6 måneder, så er man vel nogen lunde ''sikker''

• #33   13. dec 2019 Dårlig leveringstid har du fået svaret på længere oppe. Folk tror jo at det er på lager og kan sendes omgående. Det er det folk bliver sure og fornærmede over smiley

• #34   13. dec 2019 Leveringstiden er jeg ikke så bange for, når jeg ved det kommer helt derovre fra.

• #35   15. dec 2019 Underligt nu har VOGA pludselig fjernet den stol jeg havde kig på, fra deres hjemmeside. Så. blev valget pludselig lidt nemmere.

Kommentér på:
Forsendelse fra Irland til Danmark.

Annonce