{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vagcars
  • #2   22. jan 2020 Når man opretter sig på et forum, eller for den sags skyld her, ja så er der nogle retningslinjer som man skal acceptere. Accepterer man dem uden faktisk at læse dem er man man inden for 95% af folk.
    På vag cars går man meget op i at emmer osv. postes de korrekte steder, netop herfor har de et glimrende overskueligt forum. Et af de få der er tilbage uden der er gået facebook i den. Har været med på vag cars i ja sikkert siden det startede. Det fungerer glimrende og har ikke oplevet bøvl.
    Så kig indad i stedet, noget har du grebet helt forkert an.

• #3   22. jan 2020 Hvordan spørger man forkert?

• #4   22. jan 2020 Jeg er altid blevet mødt med seriøse og kompetente svar derinde. Så det er jeg uforstående over for.

• #5   22. jan 2020 Opret hellere din bil.

• #7   22. jan 2020 Jeg har/er medlem derinde gennem en del år og har altid fået et ordentligt svar og en ordentlig tone derinde fra!!
    Jeg tror 100% også at du har trådt nogen over fødderne eller været ubehøvlet/smart.
    Det er nogle rigtig kompetente folk der er derinde!!

• #9   22. jan 2020 Du kan sgu da ikke bruge curlingbørn i en sådan sammenhæng?
    Ved du overhovedet hvad begrebet curlingbørn er?
    Det er altså ikke et skældsord som du gerne vil gøre det til.
    Læs evt. og forstå begrebet:
    Curlingbørn (udtrykket kendt fra 1999 er børn, der sjældent eller aldrig møder problemer eller modgang, fordi forældrene overbeskytter dem. Begrebet er opkaldt efter spillet curling, hvor en sten sættes i bevægelse henover en isdækket bane, og to spillere styrer den i mål ved at feje og gnubbe med koste foran den kurende sten.

Så med mindre du faktisk mener at det er folks forældre der sidder og hjælper dem i diverse fora, ja så er du altså helt galt i byen.

• #11   22. jan 2020 ... Og så er det måske alligevel ikke helt galt i byen. For curlingbørns opførsel er egentlig ret karakteristisk; at alt er de andres skyld, måske netop fordi man ikke har prøvet at opleve modgang. Man kan ikke se sine egne fejl.

Så jo, man kan egentlig sagtens bruge det begreb i denne sammenhæng. Om det så passer, at der er tale om curlingbørn, forholder jeg mig ikke til.

• #13   22. jan 2020 Det er nok det mest misforståede begreb og blevet in at anvende som en fornærmelse.
    Fint at tolke på det, men det bliver den sproglige anvendelse altså ikke korrekt af.
    Brug det som i lyster, det er alligevel vandet helt ud.

• #14   22. jan 2020 Jeg tror ikke, det er misforstået. Jeg tror blot, det bliver brugt/misbrugt oftere end hvad der reelt er tilfældet. Det handler ikke om, at folk ikke ved, hvad det vil sige, rent sprogligt. Der (over)fortolkes bare en del på begrebets konsekvenser, og så får det generelt (for) meget skylden for folks opførelse.

• #16   23. jan 2020 Opret hellere din bil også.

Kommentér på:
Vagcars

Annonce