{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Erfaring med Dinitrol? {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige høre om nogen har erfaringer med Dinitrol centre i Københavns området.

Jeg har bestilt en ny bil hos Seat/VW Kbh N, og har valgt at få den rustbeskyttet fra ny, og de benytter Dinitrol.

Jeg er lidt nervøs ved det, og det er på baggrund af en episode på min tidligere VW Up for 4 år siden. Jeg vil ikke hænge nogen ud da det er så lang tid siden, og derfor skriver jeg heller ikke hvilket center der var tale om, men for de nysgerrige kan jeg beskrive episoden.

Jeg skulle have efterbehandlet en VW Up for 4 år siden, og valgte Dinitrol som den havde fået 3 år før. Jeg henter bilen lige inden lukketid, og kører afsted. Jeg når ikke langt før jeg opdager at noget er galt. Jeg tænder venstre blinklys og den tæller i dobbelt takt af hvad den skulle. Jeg kører ind til siden og finder ud af at venstre baglygte slet ikke virker. Jeg kører tilbage, men der er lukket og slukket. Jeg kører så til VW Gladsaxe som prøver at finde fejlen. Undervejs har jeg desuden skulle lugte til en frygtelig stank af brændt undervognsbehandling, men det gik heldigvis over med tiden. VW Gladsaxe finder ud af at baglygten er frakoblet, og der desuden er trængt beskyttelse i stikket, så det skulle skiftes. Derudover fandt de også ud af at varme skjoldene i undervognen ikke var skruet fast, så de kunne være faldet af når som helst. Derudover var motorrummet fyldt med snask, men det er måske meget normalt?

Så nu er mit spørgsmål. Har andre oplevet noget lignende, eller har jeg bare været uheldig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Dinitrol?
  • #1   1. feb 2020 Dinitrol er nok et af de bedste produkter på markedet pt, tørrer ikke udsaom pava f.eks.
    Men behandlingen er ikke bedre end dem der behandler.


  • #2   1. feb 2020 Har ikke haft problemer eller gener med Dinitrol, i øvrigt heller ikke Pava fra tidligere..

  • #3   1. feb 2020 Har kun gode erfaringer med Dinitrol, men jeg er dog fra Jylland. Og det kommer helt an på medarbejderne, Dinitrol kan også være noget lort hvis personen der udfører arbejdet ikke gør det godt nok.

  • #4   1. feb 2020 Tak for jeres svar. Mit indtryk er også at Dinitrol er et godt produkt, men desværre afhænger det jo meget af ham der påfører det.

  • #5   2. feb 2020 Har set masser af Dinitrolbehandlede biler der tørrer ud (smuldrer). Problemet er massivt i de zoner hvor der er kraftigt vandsprøjt fra hjulene.

    Der findes en løsning syd for Danmark i Hamborg, men det gider danskere ikke betale for. Der koster en behandling knap 5000 Euro. Og så holder det med garanti og smuldrer ikke af.

    Mht Dinitrol i stik: Det løser man med en vatpind og noget lugtfri petroleum. Afslut evt med bremserens eller lign. Til sidst måske noget kontaktrens. Det behøver man ikke at skifte dele ud for.


  • #6   2. feb 2020 Lucas
    Hvad er det for et produkt?


  • #7   2. feb 2020 min erfaring med dinitrol er også at det tørrer lynhurtigt ud, og sprækker. hvor imod tectrol forbliver smattet, og har evnen til at krybe sammen igen og derved lukke overfladen igen

  • #8   2. feb 2020 Er Dinitrol bare blevet ringere med årene, erindrer ikke det skulle tørre ud?

  • #9   2. feb 2020 www.timemax.de

    De har vundet alle tyske tests de sidste 5 år, både hvad angår hulrum og undervogn. Dinitrol er med i alle tests hvor der testes omkring 20-30 produkter. De rundbarberer alt og alle. Man kan købe deres produkter selv - og det er ikke så dyrt igen knap 90 euro for 5 kg. Men hemmeligheden ligger i at det hele skal varmes op til 130 grader og med specialudstyr blæses ind/ud.

    Hvis bilen er helt ny, starter de med at lakere den normalt 2-3 gange i bunden med en form for skibslak. Så kommer deres produkt ovenpå.

    PS: Der er ikke tale om voks eller varmvoks som Dinitrol reklamerer med men 100% vaselinebaseret fedt som har 0% opløsningsmidler, dvs det vil aldrig nogensinde sprække. Dinitrol siger at deres varmvoks har fået reduceret opløsningsmidler til et minimum - minimum er desværre bare ikke 0,0%.

    Jeg har selv behandlet min hverdagsbil med det. Det var en krig, det var et svineri, jeg ville aldrig gøre det igen - men efter at havde rodet med mange produkter selv er det det eneste som overbeviser mig.


  • #10   2. feb 2020 Undervognsbehandling er som så meget andet et spørgsmål om religion, og vigtigst af alt ham der smøre det på.


  • #11   3. feb 2020 Har gode erfaringer med autocenter københavn, dem der ligger i Hvidovre, de har behandlet 3 af vores biler, og der ser super fint ud visuelt på lift + de sender billede dokumentation af behandlingen smiley

  • #13   3. feb 2020 Jeg har rigtig dårlige erfaringer med Dinitrol Køge. Styr udenom Køge! Jeg har også lidt dårlige erfaringer med Dinitrol Haslev (satte mine inderskærme forkert på, mindre ting).

    Har også haft ekstrem dårlig oplevelse hos Suvo Køge. Dog mange år siden.


Kommentér på:
Erfaring med Dinitrol?

Annonce