{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Tæpperenser/støvsuger til bil {{forumTopicSubject}}

Min bedre halvdel og jeg har overvejet at få skiftet vores gamle Nilfisk støvsuger ud med en tæpperenser som også kan støvsuge, så den kan bruges både i hjemmet, men også i bilen.

Vi har fundet denne:
https://toolworld.dk/Kaercher-Se-4001-p109499

Men er der nogle som kan anbefale den, eller en anden tilsvarende i ca. samme prisklasse? Eller er det helt godnat at købe sådan en multimaskine?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæpperenser/støvsuger til bil
  • #2   2. feb 2020 Den lyder som om, den opfylder jeres behov meget godt - hvis I også lige køber møbelmundstykket, så man bedre kan rense møbler og bilsæder. Den koster et par hundrede.

Man kan få "storebror" modellen for yderligere et par hundrede kr. Man kunne overveje, om det var de ekstra penge værd.

Jeg tænker selv at købe en, da jeg alligevel skal have en ekstra støvsuger. Så jeg har kigget mig lidt om i markedet efter sådanne, da man så lige så godt kunne få det hele med. De har generelt gode brugeranmeldelser og folk virker glade for dem. Og med bl.a. stofsofa kombineret med 3 børn tænker jeg, den vil være helt ideel til os, i hvert fald.

• #3   2. feb 2020 #1
    Nogen speciel sæbe du kan anbefale?

Det var selvfølgelig planen at købe mundstykket med også. Og da vi også har hund, så er det næsten nødvendigt med sådan en smiley

Men det lyder til at det ikke er den værste model at købe. Så takker for feedbacken.

Kommentér på:
Tæpperenser/støvsuger til bil

Annonce