{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.816 visninger | Oprettet:

Stillads {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg har fået stillads omkring mit hus pga udskiftning af tag. Det jeg ligger mærke til er st de har bordet i mine mursten for st fæstne stilladset så det ikke vælter i uvejer osv. højste sted er omkring 12 meter højt.
Kan det virkelig passe ?
Hvem skal udbedre de huller og hvordan bliver det gjort?- lapper de huller e og med hvad?- eller udskifter de mursten ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stillads
  • #1   2. feb 2020 Prøv at hør dem ad i morgen - INGEN her kan gætte på hvad de gør uden at gætte i blinde.

• #3   2. feb 2020 Jeg spørger såmænd bar som det er korrekt måde at fæstne stilladset på. Og det er det kan jeg høre ?
    De fortæller st de både kan komme en prop i eller silicone , det er op til mig.
    Jeg syntes IKKE at det er ret smart faktisk. Men sådan er set vel.

• #4   2. feb 2020 Sikkerhedsmæssigt er det ganske smart, da intet kan holde i fugerne, derfor fæstner man altid ting i stenene, så er det egentlig ligegyldigt om det er et køkkenskab, toiletpapirsholder, eller, som i det her tilfælde, et stillads.

• #5   2. feb 2020 "Jeg spørger såmænd bar som det er korrekt måde at fæstne stilladset på."

Nej, du spørger såmænd også om meget andet.

"Hvem skal udbedre de huller og hvordan bliver det gjort?- lapper de huller e og med hvad?- eller udskifter de mursten ?".

• #6   3. feb 2020 når stillads når over en hvis højde, så skal det ankres til væggen.

og som en anden skriver, så dur fugerne ikke, så det er nødvendigt at bore i stene.

og du har vel selv valgt og skifte taget?

• #7   3. feb 2020 Rolig nu alle sammen!
    Ja jeg har selv valgt at skifte tag. Jeg spørger om det er den rigtige måde at sikre et stillads på eller om stillads firmaet laver smutveje også bore 25 huller i mit hus.
    I så fald at det er den rigtige måde at gøre det på, hvem står for udbedring af disse huller.
    Det var blot det jeg ville frem til.

• #10   4. feb 2020 Chris og kt. Præcis det jeg søgte af svar.

Kommentér på:
Stillads

Annonce