{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Oliepind {{forumTopicSubject}}

God formiddag bg lige et utroligt mærkeligt spørgsmål jeg er ved at tjekke lægestand på vores Opel og hvis jeg vender takkerne for oliestand på olie pinden ind mod bilen så mangler den en tak for at være på max men hiver jeg den så op og tørre den af og stikker den ned igen med tankerne ud mod mig selv så er der for meget på bilen holder på en plan overflade hvad går der lige galt ?? Mvh Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oliepind
  • #1   9. feb 2020 Umiddelbart ingenting.

• #2   9. feb 2020 jamen hvorfor mangler den så olie den ene vej og intet den anden vej ? den ryger jo lige langt ned i sumpen ?

• #3   9. feb 2020 #2
    Hvem siger at begge sider af oliepinden er lige langt nede i sumpen?
    Hvis oliepinden sidder i en vinkel og har en god tykkelse på måleområdet, kan det jo godt give lille måleforskel på hver side af oliepinden.

Det har jeg også selv oplevet, både med bil og div. småmotorer.

• #4   10. feb 2020 Jeg synes bare ikke at 150 - 200 ml olie er en lille forskel jeg ved godt der ikke sker noget ved at der er så lidt for meget på så længe det ikke er en liter der er for meget men alligevel vil man nok helst gerne køre med det optimale lige under max smiley

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #5   10. feb 2020 har du tjekket om det er en original pind ?

• #6   10. feb 2020 Men det burde vel ikke være et problem at holde det indenfor min-max området, uanset hvordan oliepinden vender?
    Der er typisk lidt over 1 L mellem min og max, så selvom der kun er 0,7 L pga. oliepind, så burde bilen da være et stykke tid om at bruge den mængde olie.

Kommentér på:
Oliepind

Annonce