704 visninger
|
Oprettet:
Billedgenkendelse til selvkørende biler. {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har skrevet en artikel omkring teknologien bag billedgenkendelse og hvordan det virker https://rockshock.dk/hvordan-virker-billedgenkendelse/
Det er en af teknlogierne brugt til at lave selvkørende biler. Jeg tænkte derfor den måske ville være spændende for nogle at læse.
Jeg vil derfor også meget gerne have noget feedback på hvad I synes om artiklen. Er den forståelig og er sproget OK?
Det ville hjælpe mig meget ift. fremtidige artikler.
mvh.
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4394 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
Anyhow, jeg synes at det er en ganske fin artikel, en slags introduktion, skrevet på alm. dansk.
Hvis jeg skal give lidt kritik, vil jeg sige at der findes tusindvis af lignende artikler. Hvis jeg skulle skrive en artikel om emnet, ville jeg enten gå mere i detaljer om matematikken bag CNN, arkitekturen eller give nogle kodeeksempler i eks. Python med kendte frameworks. Min erfaring er at det giver flere læsere.
feb 2020
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 2
Jeg er i gang med at lave nogle illustrationer til nogle af forklaringerne som måske kan hjælpe.
Jeg kan ikke selv kode, så det er ikke muligt for mig at lave kodeeksempler og meningen med artiklen er også at man skal kunne forstå teknikken uden at kunne forstå kode eller matematik.
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4394 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
Det kræver ikke kode, og man kan lege med modeller og data.
feb 2020
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 2
Billedgenkendelse til selvkørende biler.