Mekaniker-uddannelse job/læreplads {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg starter på en mekaniker uddannelse her til august. Jeg har valgt at jeg gerne vil i lære på et mindre sted så der er mere blandet arbejde og det ikke bliver det samme hver dag.
Jeg har ikke noget at lave de næste 4-5 måneder til sommerferien, så jeg tænkte at et job som fejedreng vil være godt, eftersom værkstedet vil kunne se mig an.
Er der nogen der har erfaringer med at ansøge om et job indtil man starter på skole? Eller skal man hellere bare få smidt en ansøgning om praktik ud? Elevplads-ansøgningen giver jeg selvfølgelig med.
Jeg har fundet nogle steder i Kolding, hvor jeg bor, men er der ellers nogen der kender nogle værksteder i Kolding og omegn hvor de muligvis har en læreplads til næste år? Helst et mindre sted, som skrevet...
Tak på forhånd
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 10 Emner: 11 Svar: 559
Derefter besøger du dem alle sammen fra en kant af, gerne lig ud med et fast håndtryk, det er altid et godt førstehåndsindtryk (et slattent håndtryk er noget de bemærker, og ikke for noget godt)
held og lykke i jagten
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.203
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 10 Emner: 11 Svar: 559
det siger rigtig meget om ens vilje, og de fleste bider ikke når man kommer ind
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
mar 2005
Følger: 39 Følgere: 56 Emner: 48 Svar: 1.650
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
feb 2020
Følger: 9 Emner: 2 Svar: 8
Jeg gik i skole et helt år hvor jeg søgte, dog uden at få svar, ellers fik man bare et nej. Det bedste du kan gøre er at komme i praktik med elevplads som hensigt. Husk at få sagt det skal være med hensigt til elevplads. Ellers bliver du udnyttet.
Jeg kommer fra Esbjerg, og her var næsten intet at få fat i.
mar 2005
Følger: 39 Følgere: 56 Emner: 48 Svar: 1.650
Mekaniker-uddannelse job/læreplads