{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

Svejser {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har forleden fået et gammelt svejseværk af et familiemedlem som jeg skal bruge til at lappe rusthuller i min vognbund, men jeg kan ikke hitte ud af hvad de forskellige indstillingsknapper på svejseværket er til da jeg kun har svejset med migatronic så ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig det eneste jeg har kunne finde ud af om det er at den er danskproduceret i Humlebæk engang i 70’erne

Det drejer sig om et Loke MIG 200 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svejser
  • #1   2. maj 2020 Hvordan kan du IKKE finde ud af det?

    Strøm øverst til højre - trådhastighed nedenunder og punkt tid nederst venstre.

    Hvorfor prøver du ikke bare at svejse og se hvordan det går? Hvis man svejser, bør man også kunne finde ud af at indstille det, og derved prøve sig frem med hvad der virker.

    Jeg har aldrig set det før, og ville bare brænde derud af i noget plade - og så se hvordan det gik. Bare find noget plade magen til det du skal svejse på bilen og prøv på det.


  • #2   2. maj 2020 Grunden til jeg IKKE kunne finde ud af det er at jeg har en meeeeeeget begrænset svejseerfaring og med et svejseværk hvor indstillingsknapperne så meget anderledes ud smiley men nu hvor jeg ved hvad de forskellige knapper er til tror jeg godt jeg kan finde ud af det og så det jo bare med at prøve den af på noget restplade her imorgen. Så tak for hjælpen smiley smiley

  • #3   3. maj 2020 Jeg ville nok sætte den store knap på "1" til tyndplade.
    Derefter sætter du pistolen på pladen og begynder at svejse med 1 hånd. Med den anden hånd drejer du frem og tilbage på knappen med "trådhastighed" til den lyder rigtig. Den lyder rigtig når den ikke sprutter men nærmest summer derudaf.


  • #4   3. maj 2020 Okay det vil jeg prøve

Kommentér på:
Svejser

Annonce