{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Atv Hjælp
  • #1   9. maj 2020 De gange mine tidliger og også dem jeg har nu ikke har ville lade. har det været spænding regulatoren/lade relæet som jeg kalder det. har det været stået af købte selv et her for et månede siden i scooter land. til 125 kr det er sådan en, du skal udskiftet sandsynlig. nu har du tjekket alle ledninger og stik er ok og sidder i. du kan finde det på nettet til ingen penge men skulle bruge det nu der. Så de små hånd øre mere var lige meget det vigtige var drengen kunne køre igen :). Og ang din atv så er Det en med en Honda dax kopi motor. lige som de to jeg har mine er så bare 90 og 110 kubik. Men du kan også købe divs dele i Thansen til dem. godt være der står til 110 kubik motor men det er samme type motor som din. bare din er med et str cylinder kit.
    https://www.thansen.dk/scooter-mc/atv-og-pit-bike/reservedele/kayo/predator-110/elektriske-komponenter/spaendingsregulator-predator/n-237522401/pn-237522242/
    men vil sige de motoren fungere godt har aldrig haft bøvl med selve motoren. andet end jeg har renset karburatorer et par gang. men skifter så også olie hver år på motoren, da det er en god ting at gøre på dem. Så vis du ikke har gjort det på din så gør det også, ellers har jeg kun udskiftet kæder og tændrør.plus en ny tændspole en gang da den manglet på en jeg købte .

https://m.es.aliexpress.com/item/4000106035664.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail

• #2   9. maj 2020 Tusind tak for dit svar. Jeg har tjekket alle ledninger og stik og alt så fint ud men hvad der undret mig var at jeg ikke kunne finde den der regulator nogen steder men jeg fandt et stik med en grøn og rød ledninger som ikke var koblet på nogen steder og heller ingen steder at sætte det på. Så måske der slet ikke sidder nogen regulator på den hmm

• #3   9. maj 2020 Hvor er den regulator typisk placeret ? Kunne ikk finde den nemlig

• #4   9. maj 2020 Prøv at kigge under sædet.
    Sådan en ribbet plade på ca 8x6cm

• #5   9. maj 2020 De plejer at side under sæde lidt bag ud af mod bagenden,på højder side af den.

• #6   10. maj 2020 Har fundet den, og bestilt en ny så håber jeg at det er det. Har forresten også nogle problemer med lyset, bag på lyser den men lyset går ud af og til samt der er ingen lys foran og den reagere heller ikk på lys kontakten der er lys bag på uanset hvad men resten af kontakten virker som motor stop og el start

• #7   10. maj 2020 tjek din bremse lys kontakt ud om den virker for vis du siger der er lys hele tiden. er det nok Bramse lys kontakten der enten sider forkert/sider fast eller den er færdig. Så vil bremse lyset lyse hele tiden og ang for lys nu har du tjekket at de pære ikke er gået. for tit på de Kina atv er der kun diode lys bag på. og foran er der normal alm pære og de kan jo være røgen. Men ellers har også døjet med ir i selve lys kontakten så vis pære er ok så prøv at skille den af og rens den for ir. og du skal selvfølig også tjekke alle stik til lys er sat sammen. og der ikke er ir i divs stik også. evt ryk en af gange af og give det lidt wd40 eller elektronik fedt vis du har det eller silikone fedt. og så samle stikket igen Det altid godt at gøre ved alle stik på sådan en, da den jo får meget vand smiley

• #8   10. maj 2020 Bremse lyset virker ikke, bag lyset er konstant tændt uanset hvordan lys knappen står på Off/nærlys eller lang lys også af og til går lyset ud bagpå. Har skiftet begge pære foran til helt nye og stikkene så også fine ud. Prøvede at måle hurtigt på stikkene til for pærerne og der var ingen strøm i dem

• #9   10. maj 2020 tag og mål om kontakten oppe ved styret får strøm ind. for gør det det og det ikke sender ud igen når du tænder for lyset . Så er fejlen der man stadig ang dit bag lys er tændt hele tiden kan stadig være din Bramse lys kontakt. prøv at tage stikket af til den og se om lyset slukker. for det kan være det du tror er alm bag lys er bremse lyset. for det alm bag lys er lidt svager og skal kun tænde sammen med for lyset. Så det burde ikke være tændt hele tiden

• #10   10. maj 2020 nu har du også tjekket den sikring der sidder tæt på batteriet er ok ikke.

• #11   10. maj 2020 Okay må lige prøve måle på kontakten så. Mht bag lyset så lyser det ret kraftigt så kunne godt tyde på at det er bremse lyset som er tændt konstant. Sikringen ved batteriet har jeg tjekket og er indtakt. Hvor sidder bremse lys kontakten ? Er den ved håndtaget eller fod bremsen ?

• #12   10. maj 2020 Der er en ved begge normal så der er en ved fod bremsen,og en ved for bremsen/håndtaget.der går to ledninger på den kontakt på dem begge. nu skal du vel holde bremsen håndtaget ind for at starte den ikke ?. for det er normal man skal det vis ikke du skal gøre det. Så er den ved håndtaget til for bremsen nok defekt. eller så er de to ledninger der går der til taget af og sat sammen. da mange finder på at gøre det for at kunne starte uden at holde bremsen inde for. ulempen er så at bremse lyset lyser hele tiden.

• #13   10. maj 2020 Ja det er korrekt, de to ledninger monteret i 2 stik af samme farve pga han snakkede noget om at han havde skiftet tændnings låsen derpå så de er ikke monteret oppe ved bremsen længere

Kommentér på:
Atv Hjælp

Annonce