{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Kabine til glasblæsning {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Er der nogen der ved om man kan købe en glasblæsningskabine med plads til en 18" fælge i, til en overkommelig pris, eller skal man selv til at lave en?

Skal siges at det er fordi jeg gerne vil kunne total renovere fælge selv, og lige for tiden, kan jeg ikke selv glasblæse, grundet ovenstående problem, og jeg synes de gange jeg har fået et par sandblæst, så har det ikke givet i nærheden, af et lige så godt resultat.

På forhånd tak for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabine til glasblæsning
  • #1   14. maj 2020 Jeg kender ikke prisen på kabiner, men på jobbet har vi én af de røde hvor man stikker hænderne i.
    Jeg vil tro en 18" fælg kan gå i, evt ved at sænke nettet i den.
    Men en hjemmebygget diy vil aldrig kunne give samme resultat som en prof da han gør meget mere end bare glasblæse. Jeg har lige givet 1000,- for en omgang på et sæt fælge, så du må gøre op med dig selv hvor mange du skal have ordnet og om du kan acceptere et middelmådigt resultat

• #2   14. maj 2020 18 tommer hjul kræver en stor kabine når du også skal have plads til at kunne arbejde med hænderne i den og så kræver det generelt en stor kompressor at drive at det lift den skal bruge og en vand udskiller kunne også være en god ting

Mit beste råd søg på facebook og der kan du være heldig at der er en i dit område der kan hjælpe dig jeg har fået en pris på 2500 for blæs og lak af 4 stk 19" fælge

Kommentér på:
Kabine til glasblæsning

Annonce