{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bremsevæske??
  • #4   11. jul 2020 DOT 4 smiley

• Lisa K
    Lisa K Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   11. jul 2020 Ja skal selv skifte og udlufte.
    nogen af dot 4 bremsevæskerne står der dog at det kan blandes med noget der har samme specificering. SKAL det tømmes ud eller kan man bare fylde oveni?

• #6   11. jul 2020 Du pumper bare noget af det gamle ud af bremsevæskebeholderen med pedalen UDEN at pumpe den tom, så fylder du bare efter med det nye og holder den over minimum. Have mindst 1L bremsevæske til rådighed.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #7   11. jul 2020 Bremser er enormt simpelt hvis man ved hvad man laver.Med de spørgsmål du stiller håber jeg at du har en der har lavet det før til at kigge dig over skulderen.
    Mht hvilken bremsevæske så står det på låget på sådan en 108 smiley

• Lisa K
    Lisa K Tilmeldt:
    maj 2019

#8   11. jul 2020 Anders, har læst at man skal passe på med luftbobler og derfor skal fylde på med små mængder over noget tid

Rsp, ja der er en med der har gjort det før. Jeg prøver bare selv at sætte mig ind i tingene

• #9   11. jul 2020 anbefale at se nogle youtube videoer

https://www.youtube.com/watch?v=n1NvtUwfRJc

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #10   11. jul 2020 Tøm beholderen inden i starter,gammelt bremsevæske og evt skidt er ikke godt for nogen som helst dele igennem det hydrauliske system.
    Men har du en med der har styr på det,hvorfor så ikke spørge vedkommende istedet for en flok fremmede mennesker der måske/måske ikke har styr på det ?

• Seb S
    Seb S Tilmeldt:
    maj 2020

Emner: 2 Svar: 11
    #11   11. jul 2020 Med de spørgsmål du stiller, ville jeg lade din mekaniker skifte det for dig smiley

• #12   11. jul 2020 Det er så rystende at vi må ikke sætte en vandhane eller stik kontakt op selv lovligt uden at være aut installatør, men Fuck om folk køre frontalt ind i andre fordi de selv laver bremser uden at vide en Pis om biler ??

• Lisa K
    Lisa K Tilmeldt:
    maj 2019

#13   11. jul 2020 Er du retarderet ningo? smiley

Hvis du læser kommentarfeltet skriver jeg, at jeg faktisk bsre prøver at sætte mig ind i tingene, ingen min fætter SOM ER MEKANIKER skal udføre det. Jeg har bare ikke kontakt til ham, det sker gennem min far, så jeg kan ikke stille ham disse spørgsmål.
    Så slap dog af

• #14   12. jul 2020 ningo< Idag skal man også have autorisation til at lave regnvandledning ved sit eget hus, selvom det for rigtig mange er det mest simple at lave, og ja jeg mener også det er sindssygt, at når det nu er sikkerhedsudstyr vi snakker om, at man så gerne selv må lave det.
    Omvendt har jeg så også arbejdet sammen med en del der overhovedet ikke ved hvad de laver selvom de har rørlæggereksamen, og det samme gælder mekanikere eller andre såkaldte faglærte håndværkere.
    Der findes amatører overalt, og det er uanset om de er faglærte eller ej.

• #16   12. jul 2020 Hej
    Søg en mentor til projekt bremser, før det går helt galt!
    Mvh kp

Kommentér på:
Hvilken bremsevæske??

Annonce