{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.101 visninger | Oprettet:

STJÅLET BLÅ VW UP!! {{forumTopicSubject}}

OPS!! Hvis bilen bliver genkendt af udseende uanset nummerplade, så følg efter eller tag et billede og beskriv lokation for os i vores indbakke!!

Hej. Min kæreste Frederik Ørskov fik stjålet hans vw up d. 6/6 2020, på Sulsted stadion. Den er set i limfjordstunnelen i sydgående retning d. 7/6. Vi har lavet flere opslag på den og efterlyst den rundt omkring, men desværre uden held. Der sidder et dyrt Alpine anlæg deri, som koster 89.000. Det er hans far som har stjålet bilen, og nægter sig skyldig. Men vi har vidner, som bekræfter han har taget den og faren selv som sagde til Frederik (bilens ejer), at han ville hente bilen den lørdag aften.
Bilen er formentligt gemt et sted i eventuelt en lagerhal/parkerings kælder eller kørt langt væk, hvor bilen ikke vil blive genkendt.
Bilen er blå, har dobbelt udstødning, er sænket, tonet bagruder og har store sølv fælge på. Nummerpladen er CN 55 082
Hvis bilen bliver spottet eller nogen kender informationer om eventuelle steder den kunne blive stillet, uden det ville have vækket mistanke, så kontakt os endelig her på facebook på min profil Julie Houkjær eller Frederik Ørskov.
Der er også mulighed for at kontakte mig på mit nummer 20482171


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STJÅLET BLÅ VW UP!!
Kommentér på:
STJÅLET BLÅ VW UP!!

Annonce