{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Landbrugssmed vvs?
  • #2   4. okt 2020 Siger det forskellige titler ikke sig selv? smiley

• #3   4. okt 2020 VVSere kan komme til at tjene rigtig mange penge pga akkorder, og så alle de sorte penge der er i salg af, bly, zink, messing og rustfast fra renoveringer af ejendomme. Man er ude på nye steder hele tiden, stedet hvor man er ansat er egentlig bare et mødested hvor man kommer en gang imellem, henter nogen dele osv. Har kendt flere VVSere, fælles for dem alle er at de ikke er i faget mere, de gider ikke ligge og rode på gulve og kældre, de har dårlige knæ og arme, men de har også tjent MANGE penge.

Jeg ved ikke rigtigt noget om landbrugssmeden, men det lyder mere som en reparatør uddannelse, ville nok hellere vælge kleinsmed i stedet for, især hvis du gerne vil ud af landet og se verden og være montør. Også fin løn hvis man kommer det rigtige sted hen.

Selv er jeg det man idag kalder industritekniker, det sidste nye i CNC maskiner og computer programmering, til drejebænke, fræsere og slibere, samt 3-D printere, men man er samme sted hele tiden, maskinerne står fast der på fabrikken, men man kan også rejse ud i verden med den viden, Norge, Sverige, USA, England osv, der er CNC maskiner i alle lande i verden.

Så du må gøre op med dig selv om dit mål er at komme ud og rejse, og arbejde, eller du bare vil møde op på den samme fabrik dag ud og dag ind.

Hvor jeg er er der lige holdt en som har været der i 55 år og der er en som har været der i 49 år pt.

Kommentér på:
Landbrugssmed vvs?

Annonce