Landbrugssmed vvs? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg går på gf1 og overvejer og blive vvs er men så kom jeg i tanke om landbrugssmed, så mit spørgsmål er om man også bliver udlært vvs montør som landbrugssmed ?
Hej jeg går på gf1 og overvejer og blive vvs er men så kom jeg i tanke om landbrugssmed, så mit spørgsmål er om man også bliver udlært vvs montør som landbrugssmed ?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
mar 2003
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 191 Svar: 2.975
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Jeg ved ikke rigtigt noget om landbrugssmeden, men det lyder mere som en reparatør uddannelse, ville nok hellere vælge kleinsmed i stedet for, især hvis du gerne vil ud af landet og se verden og være montør. Også fin løn hvis man kommer det rigtige sted hen.
Selv er jeg det man idag kalder industritekniker, det sidste nye i CNC maskiner og computer programmering, til drejebænke, fræsere og slibere, samt 3-D printere, men man er samme sted hele tiden, maskinerne står fast der på fabrikken, men man kan også rejse ud i verden med den viden, Norge, Sverige, USA, England osv, der er CNC maskiner i alle lande i verden.
Så du må gøre op med dig selv om dit mål er at komme ud og rejse, og arbejde, eller du bare vil møde op på den samme fabrik dag ud og dag ind.
Hvor jeg er er der lige holdt en som har været der i 55 år og der er en som har været der i 49 år pt.
Landbrugssmed vvs?