{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb på Allegro.pl
  • #1   6. okt 2020 https://dk.trustpilot.com/review/www.allegro.pl

ser ud til man skal holde sig fra det sted

• #2   6. okt 2020 Har læst andre steder her på siden, at de ikke har haft problemer med det.

Søger bare en, som har fået sendt noget lidt større derfra, evt en palle.

• #3   6. okt 2020 jeg har købt flere dele igennem allegro, men får delene sendt til mine venner i polen og når jeg så er i polen får jeg delene med hjem, de dele jeg har købt igennem allegro har indtil videre levet op til mine forventninger, bla har jeg købt et ret lækkert sportslæderrat som stort set var nyt.
    leder selv lige p.t efter en læder/dellæder kabine til min renault, men de hænger ikke på træerne.
    mine polske venner anbefaler at man ikke bare køber sådan en kabine uden at have set den, og efter at have ledt i 3-4 mdr er jeg tilbøjelig til at give dem ret, for der er godtnok mange kabiner som ser lækre ud, men når man nærstudere dem er de altså noget slidte.
    rigtig mange af de biler der bliver skrottet i polen kommer fra england så de er højrestyret, men der er osse en del her fra den faste del af europa.
    vil så osse sige at i almindelighed er polakkerne faktisk flinke og ærlige mennesker ihvertfald dem der lever i den vestlige del af polen, der hvor de godt kan være lidt slemme er i det østlige polen, der hvor fattigdommen er stor

• #4   6. okt 2020 Jeg handler der meget, har aldrig problemer, har netop modtaget ny kobling derfra. smiley

Har også fået kabine derfra til en Passat 3B, ingen problemer.

• #5   6. okt 2020 #4.
    Hvad giver du for sådan en kabine til Danmark?

Kan se hvis jeg kommer til betalingssiden, at det er samme pris, når jeg vil til at købe

• #6   6. okt 2020 Jeg fik den transportet af en bekendt der alligevel var i Polen på weekend, gav 200 kr for det. Transport med fragtmand koster noget mere, og inden du bestiller noget som helst, så kontakt lige sælger, det er ikke alt for ofte de vil sende til udlandet, og slet ikke med så store ting.

• #7   6. okt 2020 Så er det jo tæt på man bare selv tager turen og henter det

• #8   6. okt 2020 en del af de polske ophuggere henter osse biler her i dk, der hvor jeg arbejder er der i nabofirmaet et auto eksport firma og stort set flere gange dagligt kommer der polske små autotransportere og henter biler. måske det var en mulighed at høre nogle af dem der har kabiner til salg om de mom nu og da har kørsel til dk, for så tror jeg prisen for transport er fornuftig, de kører jo tomme herop

• #9   7. okt 2020 Nu så jeg, at nogle af sæder ganske vist er fra engelske biler.

Er det muligt at få dem lavet, så de kan sidde i min europæriske mhs til selestrammere?

• #10   7. okt 2020 Er det svært, at lave det om mhs til dørbeklædningerne foran? Tænker rudehejs panel

• #11   7. okt 2020 på nogle bilmodeller er det muligt bare at skifte sædebeslaget og det er jo ret lækkert, for så kommer der ekstra justering i passager sædet, det er osse muligt på nogle bilmodeller at få div el ruder knapper osv monteret fra en højre styret bil på en venstre styret uden de store problemer

Kommentér på:
Køb på Allegro.pl

Annonce