{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Peter H
Peter H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilken bil skal jeg vælge? Berlingo? {{forumTopicSubject}}

Dav.
Jeg står og mangler en bil, og ved ikke hvilken model jeg skal gå efter. Den skal have så stort et bagagerum som muligt (til byggematerialer), og skal være så billig som mulig at købe og køre i. Tænker omkring 10-15.000. Kan i anbefale nogle gode modeller? Helst benzin.
Har tænkt på en berlingo. Skulle der være noget i vejen for at pille bagsæderne ud af en berlingo på hvide plader og få ekstra bagagerumsplads? Og har i indvendinger mod berlingoen?
På forhånd tak.
Mvh. Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bil skal jeg vælge? Berlingo?
  • #1   11. nov 2020 Første generation af Berlingo , også den faceliftede fra 2001 (?) havde svage forfjedre, den sædvanlige dårlige bagbro, som mange PSA fra perioden havde . Motorerne kan godt bruge olie, men en del af dem har jo også en del år og kilometer på bagen . Den gamle Berlingo og Peugeot Partner rustede i panelerne ved skydedørerne og på bagklappen, men rust er så selvfølgelig et issue på en ældre bil generelt .

Er der alternativer ?
    De er svære at få øje på i den prisklasse , og ingen af dem jeg nævner nu er tilnærmelsesvis solgt i samme antal som Berlingo eller Partner : Fiat Doblo, Renault Kangoo, Opel Zafira A , Ford Fusion eller C-Max .

• #2   11. nov 2020 Min far har haft en Partner (vel samme bil...), hvor han gjorde det samme. Det var noget skrammel uden lige. 1.6 HDI, altid i stykker i større eller mindre grad smiley

Nu har han en C-MAX i stedet. Den er så "ny" endnu, at jeg ikke kan sige, om det er et godt køb. Men det er en fin bil at køre i.

• #3   11. nov 2020 Renault Kangoo er faktisk en god bil, der er dog ikke mange til salg af dem.

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   15. nov 2020 Tak for svarene. Går med en berlingo

Kommentér på:
Hvilken bil skal jeg vælge? Berlingo?

Annonce