{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hjemmeside
  • Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    nov 2020

    Følger: 11 Svar: 1
    #1   19. nov 2020 Selve hjemmesiden er ok, men priser og udvalg er helt i skoven.

    Hvad er jeres forretningsplan? Hvorfor skulle jeg vælge at købe arbejdshandsker et sted som ikke har andet?

    Er der i øvrigt nogen som selv køber handsker, er det ikke noget man stjæler på jobbet?


  • #2   19. nov 2020 Hjælp til reklame eller hvad?

  • #3   19. nov 2020 den orange vinter Flex kostede sidste år 18 kr. pr. par ved Harald Nyborg,og i år koster de 28 kr pr. par,og jeg har brugt mine rigtig meget,og der er ikke slidt hul på LaTeX,og de er lækre varme,jeres er alt alt for dyre

  • #4   19. nov 2020 Lars... Priser er de for dyre? eller ALT for dyre? Udvalget vil løbende blive udvidet. Vi har bla. en fin portion nitril handsker på vej hjem pt. smiley

    Forretningsplan er salg af handsker til både private samt b2b og hvad der ellers må ske vil kun fremtiden vise.

    Hej Martin. Nej.


  • #5   19. nov 2020 Hej danny prisen er 12kr. pr par? Prisen på hjemmesiden er oplyst for 12 par. Jeg vil nok mene det er ok :)?

  • #6   19. nov 2020 okay det så jeg ikke,så er det jo billigt nok,hvornår kan jeg bestille

  • #7   19. nov 2020 Hej Danny, Du bestiller bare på hjemmesiden smiley

  • #8   19. nov 2020 super ??

  • #9   20. nov 2020 Det ser godt og professionelt ud, men meget, meget ringe udvalg, hvad med ganske alm Nitril engangshandsker, der er da noget at hente, får da brugt en pakke om ugen på mit arbejde.
    Nu er der jo mange firmaer der får varer leveret fra Wurth og lign, så tror det bliver svært for jer, hvis I ikke får større sortiment


  • #11   20. nov 2020 Der mangler mulighed for Mobilepay hvis du spørger mig.

  • #12   20. nov 2020 Danny j - Alle handskerne kan bestilles på hjemmesiden allerede nu smiley

    Torpedo - Udvalget er ikke "pragende" i nu men alt begyndelse har en start. Nitril handsker er faktisk bestilt og bliver forhåbentlig tilgængelige iløbet af næste uge. Vi forsøger hele tiden af få nye produkter hjem og undersøge men opretter og sælger kun handsker vi virkelig kan stå bag.

    Kim B - Faktisk en rigtig go ide, Det undersøger jeg lige mulighederne for smiley


  • #13   28. dec 2020 En lille opdatering til alle jer der gav en hånd med i 1. omgang. Hjemmesiden er nu rettet til og ligeså er priser. Vi har fået nogle fede aftaler på plads som hjælper os den rigtige vej med priserne. 2021 bliver klart vores år. Der er en rigtig go portion nye handsker på vej ind på hjemmesiden. Rigtig go Baghjul og godt nytår til jer smiley

Kommentér på:
Hjælp til hjemmeside

Annonce