{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Dashcam - hvilken model
  • #1   29. nov 2020 Jeg bruger Blackvue DR750S-2CH og har kørt med det i et par år. Har sparet mig for en selvrisiko for uden det har filmet hærværk på en parkeret bil i nærheden, så det er da tjent hjem smiley

    Kameraerne filmer 24/7, således den også filmer ved parkering. Jeg får en notifikation på telefonen, hvis der sker noget.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #2   29. nov 2020 Jeg har også blackvue 750 2ch i min vogn, og det er et godt kamera, software er derimod elendig, så hvis du skal gemme klip, så skaf dig en kort læser hvis du ikke har smiley

    Dog ville jeg nok vælge 900 modellen, hvis jeg skulle skifte idag.
    Hvis budgettet er lidt lavere, så skulle viofo a129 pro duo være rigtig fint!


  • #3   29. nov 2020 Hvad der er bedst kommer jo lidt an på hvilket behov man har.
    Bruger selv garmin dashcam mini, som fungerer rigtig godt. Og nok et af de mindste du kan få.


  • #4   29. nov 2020 Men filmer det også ud af bagruden Casper?

  • #5   29. nov 2020 Jeg har to gange oplevet at blive påkørt hvor modparten benægter at have forårsaget det, og det gider jeg ikke længere.

    Så nu skal begge biler have et ordentligt kamera der filmer i begge retninger, og i en god opløsning hvor man tydeligt kan se hvad der sker.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #6   29. nov 2020 Her er de 2 blackvue jeg anbefalede. 750 ligger vidst omkring 2200kr for 2 kanals. 900 omkring 700 ekstra.
    https://youtu.be/GusmjNLnMDM

    Viofo a129 pro har jeg selv haft overvejet som opgradering, da mit blackvue drillede lidt (Fik byttet uden problemer) Og mener jeg fandt det til omkring 1600kr med fragt.
    https://youtu.be/Hkp2Bxubhrg

    Men til begge skal du overveje at købe polariseret linse cover, så du slipper for reflektionen fra forruden/bagruden


    Men husk at begge kamera har blindspots på siderne, så skal du dækkes helt ind, så er det 360grader kamera (Aner jeg intet om, og vil derfor ikke anbefale noget) Eller også skal du finde nogen billige og smide i sideruderne, så den vinkel også kan blive dækket bedre


  • #7   30. nov 2020 Ja hvis man sætter en op i forruden og en i bagruden, så gør den

  • #8   2. dec 2020 Interessante indlæg her. Jeg tænker også lidt i retning af Dashcam. Jeg har et par helt basic måske dumme spørgsmål:

    Hvordan virker kameraet? Tænder det selv, når man starter bilen?

    Hvor får kameraet strøm fra? Batteri eller stik i bilen?

    Hvad bruger i af hukommelseskort? Hvad sker der, når det løber tør for plads?


  • #10   2. dec 2020 Ok så det er afhængigt af kameraet mht strømforsyning.

    Aha så når kortet er fuldt, begynder den af overskrive automatisk. Tak for info.


Kommentér på:
Dashcam - hvilken model

Annonce