{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Indrejse og udrejse i Norge (hjælp) covid 19 {{forumTopicSubject}}

Hej alle, dette er ikke bil releteret men håber virkelig virkelig i kan hjælpe mig.

Udrejse fra norge til danmark er bare en negativ test og noget ID

Indrejse til Norge kræver det en negativ-test plus 10 dages karentæne i en hotel ved lufthavnen. Der står det koster 500 NOK pr. nat
Er denne pris fast eller kommer det an på hvilken hotel i norge det er og prisen vil derfor rette sig efter dette?

Håber der en expert i det her corona lort smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indrejse og udrejse i Norge (hjælp) covid 19
  • #1   4. dec 2020 Jeg håber sgu ikke, du går efter endnu billigere hoteller, for så tør jeg da snart ikke tænke på, hvad det er for noget lort, du skal bo i smiley

• #3   4. dec 2020 syns også 500 norsk/350 dk kr er billigt. da jeg rejste en del rundt i mit tidligere arbejde. der gav jeg normalt 600 dk kr for en overnatning på hotel og op af. så lyder da billigt nok og er også ret sikkert på der er bestemte hoteller de bruges til det karantæne.

• #4   4. dec 2020 ja okay gutter, tak for svar

• #5   4. dec 2020 læste os det her.

Privatpersoner som oppholder seg i karantenehotell i karantenetiden etter § 5, skal betale en egenandel på 500 kroner per døgn.

Har en person en arbeids- eller oppdragsgiver i Norge, skal denne isteden betale egenandelen med 1500 kroner per døgn.

En privat person er det en person som bare har noget arbejde her i danmark og kun lige skal besøge norge?

og en person med arbejdskontrakt er feks en au pair?

• #6   4. dec 2020 læste ydeligere det her: The cost of staying at a quarantine hotel will be NOK 500 per night for individuals and NOK 1500 per night for companies and employees.

• #7   4. dec 2020 Hvis det er for at arbejde, så er det jo din arbejdsgivers problem. Hvis det er rejse i privat regi, f.eks. for at besøge familie, så synes jeg godt nok at det skal være et vigtigt besøg, når det kræver 10 dage i karantæne.

Kommentér på:
Indrejse og udrejse i Norge (hjælp) covid 19

Annonce