{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Søgning efter biler på Facebook Marketplace? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er der nogen som kan give en vejledning til hvordan man søger "rigtigt" på Facebook Marketplace?

Jeg har fx sat mine settings til at lede i en radius af 800 km fra hvor jeg bor i Danmark, dvs jeg afsøger i et område langt ind i Sverige, Norge, Tyskland, Polen osv.

Men når jeg fx søger på en specifik bil kommer der kun lokale, danske annoncer op OG lynhurtigt "prøver" marketplace at vise annoncer fra alle mulige andre biler, reservedele osv som slet ikke matcher min specifikke bil. Hvordan får man den til at søge over landegrænser?

L


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søgning efter biler på Facebook Marketplace?
  • #2   20. dec 2020 Facebook søgefunktionere, inkl. område søgning, er helt hen i vejret i Danmark. Så det at finde ting nær sig, kræver ligeså meget held som forstand. smiley

    Derudover er det pisseirriterende at flere og flere biler står som om de har aut. gear uden at have det..


  • #3   20. dec 2020 Har ikke selv fundet ud af det endnu, og tror heller ikke rigtigt det kan lade sig gøre smiley

  • #4   20. dec 2020 Det med automatgear er nok fordi at i USA er flest biler med automatik, så der giver det mening.

  • #5   20. dec 2020 Hvis du finde ren løsning så sig lige til.
    Så kan du sikkert også løse problemet med overbefolkning. Krig og hungersnød. Måske endda klima problemet ( hvis du læser det først kan det være vi få lov at beholde vores biler i fred)

    Søgte idag efter nogle dæk i 225/45-17
    Der kom pladespillere, kommoder og ansigtsmasker frem sammen med en masse dæk i alt andet end den størrelse man skrev. smiley


Kommentér på:
Søgning efter biler på Facebook Marketplace?

Annonce