Passat 3C 2007 2.0TDi vibrer når man holder farten {{forumTopicSubject}}
Hej Nogle herinde som ved hvorfor min bil giver nogle vibrartioner når man prøver at holde farten eksempel op af bakke osv
Når jeg køre eksempel 60km i timen og holder farten og hviler på speederen så er det som om at bilen hopper lidt men det mest på lige vej eller op af bakke ikke så meget ned af bakke, ikke fordi det er meget slemt det er små hop/vibrartioner men det kan mærkes i sædet og ses på solskærmene i bilen at det ryster/vibrer og jo hurtigere man køre jo lidt værre bliver det.
Er der nogle kloge hoveder der ved hvad det kan skyldes faktisk kom problemmet efter killer rem er skiftet og remstrammer, findes der dårlig/bilig kwalitet af sådan noget måske fordi det er dårlig kwalitet det sker, men går også og tænker lidt over om det kan være trækaksel eller noget godt nok siger den ingen lyd og trækker okay. Så er virkelig på bar bund
Godt nok har jeg også fået skiftet fjedre i højre side og kun i højre side men ved heller ik om det kan være det der kan mærkes når jeg kører over huller på vejen eller noget er der ingen mistænkelig lyde.
Håber der er nogle kloge vag mennesker herinde
Det drejer sig om en 2.0TDi 170HK Passat
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Passat 3C 2007 2.0TDi vibrer når man holder farten