{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat 500
  • #1   13. apr 2021 det er det samme som en ford ka, dog med fiats egen motor. bærearme, rust i bagbro og støddæmpere har der det med at gå. men når de så er skiftet holder de selvfølgelig noget længere smiley det er en okay bil og relativ simpel med 1,2l motoren. hvis man tager twinair modellen, skal man være meget opmærksom på hvilken olie der kommer på og multiair enheden kan gå istykker. smiley

  • #2   13. apr 2021 det en møgspand.

  • #3   13. apr 2021 hvorfor helved gider man købe en med 300.000 km på bagen når dem der har kørt 100.000 km kan købes for omtrent 30.000 kr ?

  • #4   13. apr 2021 Vi kender indtil en del der har haft en 500 som kone bil.
    Meget dyre og ikke stabile bekendtskaber når de har en del år og km. på bagen.
    Den er da meget charmerende og sjov, men med mindre man kan lave alt selv og har lysten så nej tak da.
    Der er andre micro biler der er meget nemmere og billigere at holde kærende, for
    slet ikke at tale driftssikkerhed.
    De tre forbudte F”er når du handler bil: Ford, Fiat og franske.


  • #5   14. apr 2021 Ja der er jo delte meninger om Fiat 500 nogen er tilfreds andre er ikke

    Jeg kender flere som har og har haft Fiat 500 og 500C og de har generelt været tilfreds og det har både været 2008 model og 2015 model og 2019 model (sidst nævnte er solgt igen da de blev skilt og fruen ikke havde råd til bilen)

    Reservedele er ok billige og den er billig i ejerafgift og brændstof men er da også klar over at der findes “mandags modeller” i Fiat

    Men dags dato har 2008 modellen kørt 212.000 og 2015 modellen har kørt 148.000 og det er uden nævneværdige ting de er begge passet med service efter forskrifterne og ellers har der ikke været de store udfordringer.

    Men jeg ville sgu nok ikke købe en som har gået 300.000 den må være slidt/træt både inde og ude.

    Find dig et eksemplar med 80-100.000 på klokken

    Det er en sød lille “damebil” og kan du finde en 500C så får du/I en dejlig sommer med vind i håret

    God jagt


  • #6   15. apr 2021 Jeg tror ikke en Fiat 500 overhovedet er konstrueret til at kunne køre 300.000 km ?

    Det lyder som en sur gammel prut, som jeg og sikkert ville gå langt uden om !

    Jeg kan tage fejl, men der findes 10.000 vis af dem til salg, hvorfor så lige vælge den der har kørt længst ?

    God jagt .


Kommentér på:
Fiat 500

Annonce