{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Camping - wecamp A frame galaxy luftfortelt
  • #1   6. maj 2021 Hvis du er på facebook, er der en gruppe for folk med lufttelte, og ellers er der en del grupper som omhandler camping

men til 2999 kr kan det vel ikke gå helt galt, og der er vel altid 2 års reklamationsret. Så du har da i alt fald garanti hele sæsonen i år

• #2   6. maj 2021 Har ikke Facebook. Sys ikke jeg kan finde nogle camping grupper, der er noget værd?

Købte teltet igår og satte op. Sat ned fra 7999 til 2999... Altså til 2999 er det ok... Der kan der lige gå an.... Men til 7999,aldrig nogensinde. Shit et billigt lorte Kina telt. Lynlåse er mindre end Micro, flere steder med fejl i syninger osv.
    Total tynd kvalitet af dug.

Så råd her fra.. Lad wecamp rådne op med det... Det er også ydgået og de laver det ikke mere. Hvilket er forståeligt. Hold da op en gang bras

• #3   6. maj 2021 det er også på Facebook jeg har set flere grupper omhandlende camping

trælst kvaliteten er så dårlig på teltet

vi har opgraderet vores campingvogn til i år, og er også hoppet med på luftteltene. Vi har fået et Ventura trinus 400 som er et super fint telt, men det mangler noget størrelse i forhold til et a-måls telt

desværre findes der ikke alternativer til wecamp når vi snakker luft og a-mål

• #4   6. maj 2021 Okay. Jeg synes det er lidt æv, at de hænger ned af siden. Men sådan er det. Vi har også en fiamma markise. Med sider og front, men det hænger jo også bare ned af siden. Kampa burde lave sider hele vejen rundt til a skinnen

• #5   6. maj 2021 Der er klart nogle ulemper ved et del telt, vores 400cm deltelt sidder egentlig uden at gå foran vinduet, men døren ind til campingvognen kan ikke åbnes helt op når teltet er på

Jeg tror personligt at kampa, ventura og de andre der laver lufttelte satser på deltelte, fordi det er nemmere at lave 3-5 forskellige længder som så passer på alle vogne, frem for til a-mål hvor der vel skal en 20+ længder til for at dække alles behov

selvom vi er glade for vores nye lufttelt, så kunne vi godt finde på at supplere med et egentligt a-måls telt hvis vi beslutter os for en forårs eller sæsonplads til næste år. Vi har lidt det problem, at vi desværre ikke selv kan trække vognen med vores nuværende bil, så det er lidt på tale med noget mere fast opsætning i et par år

• #6   6. maj 2021 Vi har Kampas air 500 som vi har brugt nogle gange efterhånden.
    Syntes det er et super lækkert fortelt men som i siger er det lidt ærgerligt det er løst på siderne.
    Vi vil prøve med de stænger man kan sætte i siderne så den lukker mere tæt til vognen, selvom det måske ikke er perfekt er vi super glade for at det er så simpelt og nemt med luftforteltet.
    Jeg tror vi bøvler mest med siderne da vores vogn har en lidt dum facon ved fronten(Solifer) så afstanden bliver lidt for kort til jorden.
    Lidt ærgerligt med din erfaring med Wecamp A frame da det lød som et fedt alternativ.

• #7   7. maj 2021 vores Adria er en 542 og den har faktisk kun et skinnemål på 409cm. Så 400cm er det længste deltelt vi kan få på

nogle har jo luft telte der går ned i det skrå stykke af skinnen, også er det svært at få til og stå pænt

Ventura har faktisk løst problemet med at teltet skal slutte tæt ind mod vognen. Du sætter en stang fra telt til jorden og helt ind mod vognen, også pumper du luft i kanalen så det er "tæt"

• #8   7. maj 2021 Jeg tror også et Kampa Air 400 ville stå bedre på vores Solifer 670 da den skråner nedad tidligt mod fronten.

Det kunne godt være man skulle kigge lidt mod det Ventura fortelt, eller en anden vogn

• #9   13. maj 2021 Hej. Beklager jeg først for svaret nu. Vi har også haft kampa 390. Egentlig et godt kvalitets telt. Det jeg synes var træls, var at den meget nemt optager vand, altså lidt som om dugen suger lidt. Det er æv at man skal pakke den ud efter hver tur, hænge den op i hele garagen for at tørre den i 2 døgn, for så at pakke den ned igen. Det var derfor vi solgte den, og gik over til fiamma, for deres sider er sådan lidt "gummi/presenning" agtig. Det tørre lynes hurtigt og kan taget af i 3 mere håndterbar størrelser

• Frank A
    Frank A Tilmeldt:
    jul 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #10   6. jul 2021 Jeg har Wecamp Galaxy. Jeg havde et slidt Isabella telt og valgte at købe et weCamp Galaxy Selvfølgelig kan man ikke sammenligne de to. Men der er også rigtig mange penge til forskel. Et lufttelt køber man jo kun hvis man skal være nogle få dage hvert sted.
    Så herfra kan Wecamp Galaxy til 4000kr godt anbefales, man skal bare ikke forvente et Isabella telt.
    Du får hvad du betaler for.

Kommentér på:
Camping - wecamp A frame galaxy luftfortelt

Annonce