{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvepse/Bier
  • #3   15. jun 2021 Jeg brugte "Hvepsefri" skumspray på et hvepsebo sidste år, det var ret effektiv, men man skal finde boet for at kunne bruge det til noget.

• #4   15. jun 2021 Sæt en lighter foran en brandbar spraydåse når det er blevet mørkt, ret flammen mod bierne og mens de lyser op viser de vejen til boet smiley
    Så det på Youtube, her var det bare en edderkop der kravlede under sofaer og gardiner mens der var fut i den smiley
    Kun sjov og spas smiley

• #5   15. jun 2021 insektspray og få hullet lukket..

• #6   15. jun 2021 Har uden pis , hørt wd 40. Der er noget i , de ikk kan li.

• #8   15. jun 2021

profilbillede
  • #9   16. jun 2021 Vi havde et i jorden, det fik en liter benzin en aften og en lighter, og så brændte det fint, det vil jeg ikke anbefale i din mur smiley

• #10   16. jun 2021 JEg blev engang kaldt ud til et hvepsebo i embeds medfør. Det vil sige jeg er ikke prof insektfjerner. bare "servicemedarbejder" på udlejnings- sommerhuse.

Så skal være alt fra Pool tekniker til toiletrenser gg.

Men jeg fik et opkald om et hvepsebo som lejerne sefølig gerne ville have fjernet, så beureauet ringer til mig, yes jeg er på opgaven !

Jeg armerer mig med en frisk sparydåse gift og venter til sidst på eftermiddagen/tus mørke, det er der de alle er hjemme i boet...

Jeg kommer frem til pågældende hus.... og lejerne viser hvor der er.....

Fuck så sidder det ca 4,50 meter oppe uder en tag-ryg !

Jeg har ikke lige så lang en stige bagi, men det var der heldigvis på adressen. Så op på den. Men når man står 4 meter oppe kan man ikke så let løbe væk hvis de går amok ggg. ...

Men det lykkedes vist ! - fik i al fald ikke nogen klager efterfølgende.

Bare lidt "Noia" at stå 4 meter oppe på en stige med hvepsene lige omkring en gg....

• #11   16. jun 2021 du skriver de flyver ind på loftet, hvis det er et hvepsebo der er til at komme til, så tag en pose rundt om den, brug en spartel el. andet egnet til at løsne boet med, luk posen og brænd den.

• #12   17. jun 2021 Har flere af de "alien nests" oppe på mit loft... Vi har aldrig været generet af dem, men ved sgu ikke om det er hvepse eller bier.

Er det hvepse, så brænder jeg huset. De sataner gider jeg ikke. Hvis det bare er bier, er de velkomne, tænker jeg smiley

Hvordan ser man om et bo er hvepse eller bier, og om de overhovedet er i brug? Kan være det bare er sommerhuse, eller "ekstra lejlighed til elskeren"? smiley

• #13   17. jun 2021 Hvis man ikke er så meget til gift, af hensyn til miljøer og bla bla, og det er i et loftsrum kan man også ryge dem ud.

Og nej jeg siger ikke man skal tænde bål oppe på sit loft, men bruge sådan en røgmaskine ligesom de bruger på diskoteker.

Kommentér på:
Hvepse/Bier

Annonce