{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 starter ikke/starter dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej!

Min kæreste og jeg har for blot 2 uger siden købt en Peugeot 206.

Bilen begyndte pludselig at starte meget dårligt og pludselig kunne den slet ikke starte.

Vi får bilen skubbet i gang og kørt til en mekaniker, som finder en ødelagt ledning, som han selvfølgelig udskifter.

Bilen starter og kører nu resten af dagen uden problemer. Morgenen efter, vil bilen ikke starte igen.

Vi får igen bilen skubbet i gang og kørt til mekanikeren. Her skifter han starteren og bilen kan nu starte, men kun når speederen er i bund.

Jeg skal så ud og køre om natten og nu vil bilen slet ikke starte, uanset om speederen er i bund eller ej. (Jeg tænker, at den sagtens vil starte i morgen, når den ikke er så kold mere, men det må jeg teste i morgen).

Er der nogen, der har forslag til, hvad problemet kan være og evt. tests eller noget til, hvordan det hurtigt kan undersøges? Vi gider ikke blive ved med at smide en masse penge efter små-reparationer, hvis det ikke er det, der reelt set er problemet.

Mekanikeren fortalte mig, at bilen kører dårligt i tomgang og at det er det, der er problemet, men inden vi kører bilen ud til ham igen, vil vi gerne have “flere øjne” på sagen


Pfh tak ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 starter ikke/starter dårligt
Kommentér på:
Peugeot 206 starter ikke/starter dårligt

Annonce