{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Ventilationsanlæg Danfoss Air 2 eller Genvex Energy 1 ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Skal have skiftet mit 25 år gamle loftsmonterede anlæg,er der nogle der har erfaring med disse 2 modeller
Ventilationsanlæg Danfoss Air 2 eller Genvex Energy 1 har tænkt at installere det med en elvarmeflade på inddblæsningen er gået bort fra at installere med vandbåren eftervarmeflade grundet fare for vand på loft har hørt flere skræk historier ? Nilan har jeg udelukket da der er en plastveksler i

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventilationsanlæg Danfoss Air 2 eller Genvex Energy 1 ?
  • #1   28. aug 2021 Vi har selv danfoss air2, og det virker bare. Har endnu ikke været noget med det, og så kan jeg godt lide de indstillings muligheder den har.

• #2   28. aug 2021 Jeg ville ikke vælge en med elvarmeflade. De er dyre i El, varmefladen holder 5 -7 år er min erfaring. Desuden er risiko for vand på loft minimal med frostsikring på. Desuden dækker din forsikring vel også hvis uheldet skulle være ude.

• #3   28. aug 2021 Vi har haft et Danfoss 9 år. Det fungerer fint.

Personligt synes jeg, varme er unødvendigt. Vi har gulvvarme i hele huset, som er rigeligt. Aldrig problemer med træk og lignende.

Ville til gengæld måske overveje køling i stedet, hvis jeg skulle gøre noget om i dag.

• #4   28. aug 2021 Hvis du endelig vil ha varmeflade, så lav den til en forvarmer istedet. Men ja et spørgsmål med 100 svar smiley

Kommentér på:
Ventilationsanlæg Danfoss Air 2 eller Genvex Energy 1 ?

Annonce