{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

2NYKP
2NYKP
Tilmeldt:
14. jun 2014
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64

Hjælp med transport af dele fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Haløjsa alle. Jeg prøver herigennem om nogen har en god forbindelse til at få hevet nogle bilstumper hjem fra Tyskland.

Nu, skriver en eller anden nok at der er masser af fragt firmaer som lever af dette, der har jeg været, det kosten den nette sum af 3400,-

Så er det billigere selv at hente det, og det bliver nu nok også løsningen, men hvis nu nogen skulle den vej ad grænseegnen ved Luxemburg, så ville jeg da gerne betale det som det ville koste i dieselolie, hvis jeg selv skal køre turen.

Det drejer sig om 2 bagerste hjulkasser til en Manta B de er pakket ind!
Mvh. Tony


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med transport af dele fra Tyskland
  • #2   20. okt 2021 GLS 20 kg, 200cm x 300cm til 230Kr Danmark Tyskland og vice versa Som Morten C skriver

  • 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #3   21. okt 2021 Tak for det, men omfangsmålet som Tyskerne bruger er 373 cm. det er noget med omkredsen + længste mål tror jeg nok, så de 230,-Kr. rækker ikke, men jeg vil da kontakte GLS igen alligevel.

  • #4   21. okt 2021 Kør selv ned og hent det
    Og lav en tur ud af det og husk at stoppe ved Fleggaard på vejen hjem

    God tur smiley smiley


  • 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #5   21. okt 2021 Som Per B skriver, så bliver det nu nok også enden på den sag, dog en længere tur, men en STOR madpakke og lidt Euro på lommen så går det nok smiley

  • #6   22. okt 2021 Ikke at jeg har SVAR på dit spørgsmål, men stor respekt for at holde en MANTA i live i DK (Der er ikke mange tilbage)

  • 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #7   22. okt 2021 Tak Martin, det kræver også lige lidt energi, men jeg synes det er sjovt at få fundet de rigtige stumper, og så få det sat sammen til noget man selv er glad for, og så skal det helst som du også skriver, være noget som der ikke er mange tilbage af, lavede for en del år siden, en Ford Cortina 1600GT MK2 til fruen af huset, dem er der heller ikke ret mange tilbage af, den var vi i England efter stumper til, på nok Europas største udendørs stumpemarked, nemlig på slottet Beaulieu i sydengland https://www.beaulieu.co.uk/events/international-autojumble/

  • #8   25. okt 2021 Du kan også høre DHL ad. De har ind imellem ganske rimelige priser. GLS kan også være gode.

  • 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #9   15. nov 2021 Så, blev dele hevet hjem fra det store udland, hentede det selv, og det var der jo også en ekstra fordel ved, fik historien om delene med i handelen, det havde jeg ikke fået hvis det var sendt med en eller anden kurerer, de havde lagt på loftet i over 30 år, og ventet på der blev brug for dem, de var skåret ud af en totalskadet Manta GSI 1988, så de er rigtig fine, nu kan det kun gå for langsomt fremad med projektet. smiley

Kommentér på:
Hjælp med transport af dele fra Tyskland

Annonce