{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

ENDELIG kom vi hjem med den "nye" vogn {{forumTopicSubject}}

Forestil jer, at sidde i toget i knap -9- timer (inkl. ventetid i Hamburg) "BARE" fordi, at man har set sig lun på en flot vogn nede i Leipzig.

Turen blev efterfølgende tilbagelagt på motorvejen i denne (en smule potense) "lille" og temmelig temperamentsfuldt lille vogn, med en omdrejningsvillig V8´er spinnende ude foran i motorrummet.

Jovist var det efterhånden mørkt, og desværre silede regnen ned på vejens overflade, men den lå der bare, og den blev liggende, som var det bare en mindre forhindring, der på det nærmeste bare skulle ignoreres.

Kl.03.45 endte turen endelig ved "endestationen", og med et veltilfreds smil, smøret ud i hele ansigtet, lagde jeg mig til ro, med en lille tanke 'Så bliver det vel efterhånden ikke bedre'.

JEPS!!.. Endelig fik jeg den BMW 540i hjem, lækker anonym vogn, ingen gejl (men mangler på det nærmeste ingen ekstraudstyr), men med en knap så anonym 4,4 liters V8´er, der tæmmes af en 6-trins gearkasse, sikke en "verden" at træde ind i.

Billed kommer op imorgen af den (inkl. bevis) ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDELIG kom vi hjem med den "nye" vogn
Kommentér på:
ENDELIG kom vi hjem med den "nye" vogn

Annonce