{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Audi A4 B8 2008 2.7 hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har kig på en Audi A4 B8 årgang 2008 2.7 TDI, den har kørt 245.000 km dog er alle service overholdt med 20.000 km mellemrum - jeg ønsker helst en kraftig og stabil bil jeg kan bruge de næste par år frem, hvad tænker i? ville i mene at den er for gammel, har kørt for meget til at kunne køre de næste 5-6 år frem? Jeg kører i gennemsnit 25.000 km om året.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A4 B8 2008 2.7 hjælp!
  • #1   1. dec 2021 Tror ikke nogen kan fortælle dig om en given bil fra 2008 med 250tkm på klokken kan holde i de næste 5-6år indtil den har kørt 400tkm
    Det vil altid være en satsning uanset bilmærke, så mit råd, er det bilen for dig så køb den og forvent løbende udgifter, er du heldig så er udgifterne små er du uheldig så bliver det en dyr bekendtskab, til gængæld så er indkøbsprisen jo heller ikke astronomisk i forhold til en noget nyere tilsvarende bil, som jo også kan blive en dyr fornøjelse hvis uheldet er ude.

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #2   1. dec 2021 Diesel med multitronic?
    Jeg mindes at have hørt motoren er for kraftig til gearkassen.
    Hvis det er den du vil have, så køb den, men en gammel Audi er ikke gratis at holde kørende

• #3   1. dec 2021 Det er en fantastisk bil, men også en bil hvor man må regne med at reparationer i 10.000 kroners klassen vil komme til at stå i kø.

Lige om lidt kommer der så en meddebattør der kender en der kender en der har kørt 4 millioner i sådan en Audi uden problemer , og til det må jeg bare sige at det skal man nok ikke regne med at alle Audier kan .

Køb hvis du føler og sælg når den bliver for dyr i drift - og helst inden !

....Og regn ikke med at en dieselbil bliver mere populær de kommende år .

• #4   1. dec 2021 Fedt, gode inputs, tak for svar allesammen! smiley

Kommentér på:
Audi A4 B8 2008 2.7 hjælp!

Annonce