{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Skade på plankeværk {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Har brug for lidt råd ang en skade på mit plankeværk. Da jeg ikke syntes jeg får særlig meget hjælp fra hverken min forsikring eller politi.

Sagen er den at der er en vognmand der har påkørt mit hegn. Dette er hvad der sker, og jeg er ikke sur over det. Problematikken opstår i at vognmanden nægter at have ramt mit hegn på trods at begge mine naboer har set det ( de fik desværre ikke nr pladen ) men da den ene nabo har fået leveret varer fra vognmanden ved de hvem firmaet er.
Skaden skete d 1 november, og jeg har fået tilbud fra en tømrer om at hvad det koster at få lavet osv og sendt det til firmaet. Men firmaet bliver simpelthen ved med at kaste bolden over på chef også på direktør også tilbage til chefen igen og ingen ved noget smiley og jeg har brugt en del tid på det, og nu gider jeg ikke deres pis mere.

Mit eget forsikringsselskab siger at jeg enten skal have nummerpladen fra lastvognen eller et journal nummer fra politiet før de kan gøre krav på at få skade dækket af modparten.

Nu har jeg så snakket med politiet ( møgkælling iøvrigt ) som siger at det har ikke noget med dem at gøre,men at modparten skal anmelde det til sit eget selskab. Jamen forhelvede de nægter jo at have ramt mit hegn og dermed anmelder de ikke skaden til deres egen forsikring.

Ergo så må det blive en politisag. Men så let skulle det ikke gå smiley smiley

Nu er jeg pisse træt af det, er der andre der har oplevet noget lignende eller har et fif til hvad man kan gøre? Der er tilsyndeladende ikke noget hjælp at hente nogen steder, på trods af at jeg ved hvem der har lavet skaden, jeg har vidner og mere til. Alligevel er det ikke godt nok.

Det kan ikke passe at man kan smadre andres ting også alligevel løbe fra sit ansvar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade på plankeværk
  • #1   1. dec 2021 Jamen så er det jo hærværk og det kan vel anmeldes online.
    Du har vidner og ved hvilke vognmands firma der har påkørt dit hegn.
    Beskriv evt. forløbet og få dine naboer til at skrive under på det evt. med deres egne bemærkninger og vedhæft dette i anmeldelsen (hvis man da kan det)

    Få en sagsnummer og send det til din forsikring


  • #2   1. dec 2021 Ja enten melder du firmaet med det du har og vidnerne er også på plads og tager den derfra via forsikringen eller en retsag civil søgsmål (lidt voldsomt måske) og fortæl gerne vognmanden at du har anmeldt ham.(så kan det være han bløder lidt op)

    Eller også betaler du selv og ser glad ud smiley

    Hvad lyder tilbuddet fra tømreren på ???


  • #3   1. dec 2021 Det hjælper godt nok ikke på at få dækket din regning men det kan måske hjælpe dig med at få lidt luft...
    Du skal simpelthen bare give igen med god gammeldags selvtægt, f.eks. noget med at klippe ventilerne af samtlige af deres lastbiler smiley


  • #4   1. dec 2021 Tænker at du skal høre Nationen på Ekstra
    Bladet om hvad man stiller op.
    De er yderst interesseret i den slags hvor både politi og vognmand kan udstilles som uduelige. Inden du har set dig om har vognmanden betalt, undskyldt og beklager misforståelsen.


  • #5   2. dec 2021 #1 Ja jeg har været inde og lave en anmeldelse om hærværk på plankeværket med vidner. Og lige ledes en skriftlig anmeldese hos forsikringen. Så nu må vi se hvad de siger.

    #2 For meget til jeg selv gider og bokse med det smiley
    De skal bare betale for at udbedre de skader de har lavet på plankeværket smiley

    #3 Ja det her jeg også lyst til, men kører fandme ikke til Skive for at sabotere deres vogne. Og det nytter intet alligevel smiley

    #4 Ja så kan alt ting næsten lade sig gøre og alt ting er en stor misforståelse smiley ( mig i røven )

    Jeg giver lige en status på det, hvis i vil kende resten af historien smiley ?


  • #6   2. dec 2021 Havde for nogle år siden en Post Nord Medarbejder der havde forsøgt at brokke en ret stor forsendelse ned i min postkasse.
    Det resulterede i at indholdet i pakken var beskadiget, men det resulterede også i at lågen til postkassen var beskadiget.
    Det benægtede Post Nord da, så var det jo så at jeg ved at min genbo faktisk har noget video overvågning der måske kigger lidt for langt ud.
    Måtte så meddele Post Nord at dette ville blive sendt til Ekstra Bladet da jeg anså det for mere humant end at at anmelde det for hærværk.
    Det gik ikke ret længe før at der kunne indklasseres mønter til en ny postkasse.


  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følgere: 3 Svar: 206
    #7   3. dec 2021 Det er vist ikke hærværk. Det er en trafikulykke, hvis jeg ikke tager fejl, da det er sket i færdsel med bil. Når du snakker med politiet, så må du høre, hvem skal dække de omkostninger du har, når de ikke mener det er en politisag.

  • #9   3. dec 2021 Det rigtige ville vel være at snakke med forsikringen om hvordan man anmelder skaden, så bliver der forhåbentligt ikke bøvl bagefter.

  • #10   10. jan 2022 som lovet, laver jeg lige en opdate ang plankeværket efter snart 2 en halv måned smiley

    Politiet tog kontakt til vognmanden og hjalp mig med at skaffe registreringsnummer på førerhuset. De har så løjet overfor politiet og har sagt at jeg havde fået registreringsnummeret, hvilket ikke passede. De har også hele vejen igennem nægtet at have ramt hegnet på trods af 2 vidner.
    Jeg kontaktede også vognmandens forsikring for at hører om de havde anmeldt skaden og det havde de heller ikke. ( Selv om det var modpartens forsikring jeg kontaktede var de egenligt ret gode til at hjælpe ) De fik også deres kunde til at anmelde skaden. Deres tankegang virker som om ''lyv lyv lyv og hvis ikke så benægt benægt benægt. Og hvis ikke det hjælper jamen så må vi jo betale for det lort vi laver'' så efter politiet og forsikringsselskaberne har afhørt vidnerne har de endelig anerkendt ansvaret og betaler for skaden.

    Hvis ikke jeg havde haft de 2 vidner havde jeg stået med regning selv.
    Jeg tror de prøver at kører folk trætte og til sidst giver op....
    Fuc*ing lorte firma smiley


  • #11   11. jan 2022 Dejligt du fik løst din udfordring og det fik jo som det skulle med at vognmands forsikring kom til at dække skaden

    Så er alt jo ok

    Vi kan sagtens blive enige om at det er møg træls at skulle bokse med nogle som nægter men heldigvis havde du vidner og husk fremover

    Lad vær at anbefale vognmandsfirmaet til andre


Kommentér på:
Skade på plankeværk

Annonce