{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telmore Play
  • #1   5. dec 2021 Har Telmore Play.
    Og det er kun muligt at få basis TV2 pakken, pakke med live TV kan ikke tilkøbes.
    Det kræver separat abo hos TV2, har vi selv.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   5. dec 2021 Nej, og er en af grunde til at jeg ikke har gidet det, hverken netflix, tv2 osv kan opgraderes, så det kun er grund pakkerne man kan få

  • #3   5. dec 2021 Man har da kunnet opgradere tidligere. Er I sikre på, man ikke kan det længere?

  • #4   5. dec 2021 Opdatering:
    De skriver da på deres egen hjemmeside, at man godt kan opgradere til live. Kunne da heller ikke forstå det.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   5. dec 2021 Så har de opdateret deres stilling til det (Y)
    For da jeg snakkede med dem sidst, var det umuligt, det var dog også da de begyndte at lave den samlede pakke.
    har du link til hvor de skriver det?
    For da jeg hurtigt tjekkede før, skrev de intet om det, kun om hvad man gjorde, hvis man i forvejen havde abb

    Edit : Fandt det selv, under samme sted jeg så tidligere..
    https://www.telmore.dk/hjaelp/om-telmore-play/tv2-play/har-allerede-tv2-play-abonnement


  • #6   5. dec 2021 Jeg vil skyde på, det er 4-5 år siden, jeg havde en opgradering. Så det er ikke nyt. Så skal de have lukket muligheden og åbnet den igen. Jeg har haft Telmore Play siden første dag, det eksisterede.

    https://www.telmore.dk/hjaelp/om-telmore-play/tv2-play/har-allerede-tv2-play-abonnement


  • #7   5. dec 2021 Hvad fanden snakkes der om? har man internet, har man fri adgang til helt selt at vælge præcist hvad man vil have af underholdning osv. helt uden at spilde penge på yousee og telmore play osv... Utroligt folk falder for det...

  • #8   6. dec 2021 #7
    Ved du overhovedet, hvad Telmore Play er? Det lyder ikke helt sådan smiley


  • #9   6. dec 2021 Ville da være lækkert hvis man gratis, legalt og nemt havde adgang til både musik tjenester, tv osv. Vil da gerne modtage en instruktion til hvordan man gratis får en musik tjeneste der kører app baseret og med mulighed for car play osv.
    Det vil jeg fandme gerne vide noget om,


  • #10   6. dec 2021 Ja, jeg ville også gerne vide, hvordan man gratis får adgang til Netflix, Viaplay, HBO, Chapter, Paramount+ og TV2 Play, som er de tjenester, jeg bruger mest. Naturligvis lovligt og gratis, hvor det alene er påkrævet, at man har en internetforbindelse.

  • #11   6. dec 2021 Hvem har sagt noget som helst om gratis?
    Men hvorfor gå gennem en 3. parts udbyder når du hos samtlige streaming medier, Uden undtagelse kan oprette og betale dit abonnement, helt uden at skulle betale ekstra for at det går gennem en 3. parts udbyder... Og der er det alene påkrævet at man har en internetforbindelse...

    Og drenge i trænger til at lære at læse her er hvad jeg skriver "har man internet, har man fri adgang til helt selv at vælge præcist hvad man vil have af underholdning"

    Bemærk at der står fri adgang til at vælge... Der står ikke gratis som nogle af jer på en eller anden måde læste... Lær at læse drenge... gerne inden i begynder at kommentere...


  • #12   6. dec 2021 og Bay, Jeg ved udmærket hvad telmore play er... Jeg har telmore... Jeg er dog ikke dum nok til at betale dem ekstra for at jeg kan få streaming tjenester de har valgt... Min adgang til tjenesterne skal sgu da ikke være afhængig af hvem jeg får mobil og internet igennem.

  • #13   6. dec 2021 Øh... I så fald er dit indlæg ganske dumt på en anden måde; man vælger Telmore Play for at få det BILLIGERE. Jeg kan sgu ikke opfylde mine behov til samme pris ved selv at vælge andet.

    Og det er skrevet helt uden at forholde mig til diskussionen om, hvorvidt du antyder, det skulle være gratis.


  • #14   8. dec 2021 lad mig se: Spotify der er en langt bedre tjeneste end telmore.musik koster 99 kr

    Kan klart betale sig at have i stedet...
    tv2play er kun basispakke.
    HBOmax har længe haft 50% rabat resten af livet... Så der kan telmore ikke have gjort det billigere...
    Og så kan man jo vælge tjenester fra hvis man ha abb uden om teleselskabet, hvilket i sidste ende kan spare en penge da man ikke skal betale for samtlige streamingtjenester hele tiden selv om man ikke bruger dem... Man kan vælge og vrage... I sidste ende sparer man penge, hvis man gider sætte sig bare lidt ind i det... = I sidste ende har jeg sparet penge ved ikke at have en samlet pakke, men blot have den tjeneste der er relevant, Så længe den er relevant...


  • #15   8. dec 2021 Jeg har listet op i tidligere indlæg, hvilke tjenester, jeg bruger. Kan du samle de tjenester billigere selv?

    Bemærk, at jeg er åben over for fx Spotify i stedet for Telmore Musik, Mofibo i stedet for Chapter osv. Men grundlæggende er det de tjenester, jeg har brug for.

    Så vidt, jeg selv kan regne ud, giver det

    39,50 kr. for HBO
    99 kr. for musik
    79 kr. for TV2 Play Basis
    69 kr. for Chapter Flex (nok til mig)

    Med mindre du kan finde det billigere for mig - naturligvis også inkl. telefonabonnement - så kan jeg simpelthen ikke forstå, hvad du mener. Jeg er ikke engang begyndt at nævne de øvrige tjenester, men kun dem, jeg bruger mest.

    Jeg betaler små 260 kr. om måneden for hele lortet + en masse andre tjenester, jeg også bruger lejlighedsvis. Hvorfor er det, du mener, jeg er et fjols, fordi jeg vælger den billigste løsning? Jeg vil da blæse på, om det er en fleksibel løsning, hvis jeg får, hvad jeg skal bruge - og mere til - for langt under, hvad jeg ellers skulle have givet...


Kommentér på:
Telmore Play

Annonce