{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.662 visninger | Oprettet:

Tanker om bilvask-abonnement {{forumTopicSubject}}

Har lidt gået og overvejet om man skulle få sådan et abonnement til fri bilvask. Er der nogen der har sådan et abonnement, og hvad er jeres holdning eller oplevelse til/med det? Er det pengene værd? Har hørt at WashWorld skulle være ekstrem dårligt, men hvad med de andre vaskehaller? Evt. et bestemt brand tankstation/vaskehal (Shell, OK, osv.) I kan anbefale?

Tak på forhånd:)


Kommentarer på:  Tanker om bilvask-abonnement
  • #1   15. jan 2022 jeg har ok konto fordi så kan jeg starte vask inde fra bilen og vasker bil 1 gang i måneden så det kan ikke betale sig for mig men vasker du din bil nok til at have abonnement

  • #3   15. jan 2022 Som du selv er inde på, så er Wash World vask af tvivlsom kvalitet..
    Jeg stoppede abonnement hos dem, da jeg for 2. gang fik en ridse after vask.. smiley

    Og deres tørresystem er til at lukke op og skide i..
    Hele bilen skal tørres efter hvis det skal se bare nogenlunde ud bagefter..
    Det er ikke pengene værd efter min mening..


  • #4   15. jan 2022 Har overvejet det men er også gået bort fra det igen - kender nogle som havde/har Washworld de er ikke tilfreds med kvaliteter af vasken og derudover så er der altid kø så nogle har opsagt det igen.

    Jeg vasker ca 2-4 gange om måneden alt afhængig af sæson og på en god sommer med masser af sol måske endda kun 1 gang på en månes og jeg tager som regel den billigste på tanken men kan sagtens finde på at den ene uge så er det Shell og ugen efter Circle K

    Jeg tænker det bliver lidt ligesom det fitness abonnement man aldrig rigtig får 100% gavn af

    Men hver sin lyst jeg er ikke rigtig til abonnementsfortetninger


  • #5   15. jan 2022 Jeg har en aftale med "vor herre" - han vasker min bil med svingende interval - og jeg er udmærket tilfreds smiley

  • #6   15. jan 2022 Q8 har også noget nu.. Har ikke deres abonnement men vasker altid der smiley

  • #7   16. jan 2022 Jeg har OK fri vask.
    Fungere fint. Er kun træt af tidsperioderne for vask.


  • #8   17. jan 2022 Vi har WashWorld til kr 69.- pr bil og vasker en gang i ugen, har ellers godt og vel fri vand der hjemme , men det er på landet og gider ikke lave sådan et mudderhul der hvor vi skal holde, og er heller ikke interesseret i at stå med sæbe der, for vi har egen brønd og vandværk.
    På dage hvor det regner er bilen lige så beskidt når vi kommer hjem 15 minutter senere, 1 km grusvej kan hurtigt ødelægge det.
    Om sommeren er der støv som lægger sig på bilen, så den er faktisk oftest beskidt.


  • #9   17. jan 2022 #8 Har du haft nogle problemer med Wash World? De har mange dårlige anmeldelser, men er de virkelig så meget dårligere end de andre vaskehaller?

  • #10   17. jan 2022 Har prøvet at sidde fast derinde lørdag nat uden mobil, måtte gå over på den anden side af vejen til MacD og låne mobil ved en medarbejder og så få porten åbnet af en vagthavende, det var sgu træls.

    Jeg går ikke særlig meget op i bilen, skal bare fra a til b, men vil gerne bevare lakken nogenlunde pæn.

    Deres helt nye haller er meget hurtigere, de vasker den ene vej og tørrer på reruren.


  • #11   17. jan 2022 #9: Vi havde wash world abonnement sidste år til 99kr md.
    I starten vaskede den ok men de "opdaterede" vaskeprogrammet så det til sidst blev så kort og ineffektivt at den hverken vaskede eller tørrede bare nogenlunde.
    Vi afmeldte det og bruger nu OK eller Metax efter behov.
    Det var rart at vaske konens S-max 1-2 gange om ugen om vinteren så bilen var ren men til sidst var det slet ikke pengene værd.
    BMWen bliver vasket i hånden.
    Skulle jeg prøve abonnemtn igen blev det OK

    MVH Simon


  • #12   17. jan 2022 #11 Det er bare lige det, at man ved OK skal betale ekstra meget, hvis man ikke vil vaske vil før kl. 12 eller efter kl. 18. Og så skal man også bestille et benzinkort og have deres app osv. Synes det er alt for indviklet at melde sig til ved OK. Vil bare gerne have et abonnement, hvis du maksimum bare skal have en app eller lignende.

  • #13   17. jan 2022 #12: 100% enig!
    Wash World var super nemt og betaling/vask med nummerplade fungerede super.
    Havde de ikke sparet vaskeprogrammet i stykker var vi der også endnu.


  • #15   20. jan 2022 #14 Jamen inde på deres hjemmeside står der, at du skal bestille et benzinkort for at kunne tilmelde dig abonnementet?

  • #17   20. jan 2022 Var lige inde i Kolding og fik så vasket i dag, den ene hal var lukket som så ofte før, det er vidst en rigtig mandagsmaskine. Pisse træls!

  • #18   20. jan 2022 #17 Det lyder til, at deres vaskehaller og vask selv stationer ofte er ude af drift. Bor omkring Thisted, så der er kun en vaskehal fra Wash World inde for et stort område. Det ville jo være ret ærgeligt, at man har betalt for et medlemsskab for ikke at kunne vaske bilen halvdelen af gangene.

  • #19   20. jan 2022 Har WashWorld, til 129.- pr mdr, og havde før den til 99.-

    Må sige det er dag og nat mellem de 2 vaske, og vil klart anbefale de sidste 29 kr, den til 99.- er lige til den sparesomme side mht til at få døde dyr af fronten.
    Den til 129.- gør det meget bedre, samt tørrer også køre en extra gang.


Kommentér på:
Tanker om bilvask-abonnement

Annonce