{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

TDC Kabeltv / selector {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står og skal flytte i lejlighed hvor jeg ikke må sætte min parabol op. Men der er TDC kabel TV indlagt i lejligheden.

Nu ville jeg gerne lige spørge om nogen ting ang. deres programpakker og så vil jeg også lige hører om der er nogen som kan fortælle mig lidt mere om hvad en selector helt nøgagtigt er.

Hvis man tager deres grundpakke ttil 199 så er der noget som hedder selector, vil det sige at man ved hjælp af den selv kan sammensætte sin personlige programpakke, og er der billigere end at vælge den store til 318 kr.

Kan man have selector uden at abbonere på en af pakkerne..?

Håber i kan svare mig på mine spørgsmål.

Mvh. Viggo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TDC Kabeltv / selector
  • #1   27. mar 2007 Lytter lige med her, for synes godt nok den store pakke er lidt fesent...

• #2   27. mar 2007 Mener at TDC har en selector boks, som bruges til digital tv og HD TV... men er ikke sikker.... Men selvfølelig ikke alt du kan se i HD... men somsagt er ikke 100% sikker...

• #3   27. mar 2007 Steffen P: Det er rigtigt, selector er navnet på en boks som man modtager tv igennem, jeg har det, det virker fint, men det er lidt træls at man skal have en fjernbetjening mere. Men vi har lige fået brev om at der kommer en ny boks i forår 2007 som skulle være meget bedre og med mulighed for at leje film over TDC og gemme programmer på boksen. Så spørg dem om du ikke kan få den med det samme.

Kommentér på:
TDC Kabeltv / selector

Annonce