{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lønforhøjelse
  • #1   22. feb 2022 ved os er grundløn ca 32k + kvalifikations tillæg oftest på 5k-10k
    dog indenfor lastvogns verden smiley

• #2   22. feb 2022 Jeg giver 220,-/t

• #3   22. feb 2022 Det er ellers nemt at finde svar på det.
    https://www.lonstatistik.dk/lonninger.asp?job=Varkforer-4580

• #4   23. feb 2022 Der er jo som altid forskel på landsdele og typer af værksted
    I Hovedstaden får du mere end på Lolland eller i Nordjylland
    Ligesom der er forskel på “perlegrus” mekanikeren hvor “værkføreren” og har kedeldragt på og skruer selv eller om du er Værkfører hos et større autoriseret bilhus hvor du som værkfører mest sidder bagskærmen i den hvide eller lyseblå skjorte

Jeg har en kammerat som er værkfører i et større Københavnsk bilhus (autoriseret forhandler) og er typen i lyseblå skjorte smiley
    Hans løn ligger i omegnen af 45 plus firmabil (hvide plader)

• #5   23. feb 2022 Spørger du, fordi du ikke er helt tilfreds med lønforhøjelsen? Hvad er din løn nu, og hvor stor er arbejdspladsen/ansvaret, der følger med? smiley

• #6   23. feb 2022 hej jeg arbejder på Lolland i et lille firma med værksted og udlejning af alle typer biler under 3500 kilo
    jeg skruer selv har 2 folk under mig og laver administrativ arbejde med taksering og Indbooke kunder og 4 til 5 gange om året passer jeg firmaet selv da chefen tager på ferie.
    jeg får 238 kr og kan bruge købe til eget forbrug til indkøbs pris. m.m
    det fordi jeg os har fået tilbudt job som køretøj taksator i et forsikringsselskab

• #7   23. feb 2022 Synes ikke det lyder TOTALT skævt med den løn. Men det er baseret på mine umiddelbare tanker om noget i Jylland, som kunne være prismæssigt sammenligneligt med Lolland - og ikke faktiske "erfaringer" med Lolland.

Jeg ved ikke, hvad lønnen er som taksator, men det er utvivlsomt noget helt andet arbejde, end du er vant til. Med mindre der er enorm lønforskel, var det ikke det, der skulle afgøre, hvad jeg ville vælge - hvis det var mig.

• #8   23. feb 2022 jeg har været taksator før os for post Danmark

• #9   23. feb 2022 Jeg kender mange mekanikere her i Nordjylland som får 200-220. Alle med min. 15 år som svend. De har alle goder til netto dele. Så umiddelbart synes jeg 238 i timen lyder af lidt ift ansvar og forpligtelse.

• #10   23. feb 2022 heldigvis er jeg godt stillet jeg får fuld løn når jeg har fri og syg . da jeg os kan lave en del hjemme fra med det administrative . Men igen stort ansvar .

• #11   23. feb 2022 Jeg er aldrig stødt på en svend, der får 35.000 + pension om måneden i vores område.

Jeg siger ikke, det ikke findes. Jeg har bare ikke set det.

• #12   23. feb 2022 mit er omkring 38000 om måneden før skat og han giver mig 1 til 2 gange om året konen og jeg en tur på hotel

• #13   23. feb 2022 Får du også pension oveni?

• #14   23. feb 2022 #12

Det lyder hyggeligt at chefen giver jer en tur på et hotel en til to gange om året smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Nu kender ikke nogen af jer men I lyder friske og hvis din kone er med på ideen så bare giv den gas
    smiley smiley smiley smiley

p.s Det kan være jeg misforstået dit indlæg smiley

• #15   23. feb 2022 200+ kr i timen for en solid mekaniker med 20 års + erfaring er bestemt ikke unaturligt i Nordjylland.

• #16   23. feb 2022 Det er muligt, du har ret smiley De arbejder da helt sikkert også for føden. Tænker de får mere sved på panden, end jeg får for min løn, i hvert fald smiley

• #17   23. feb 2022 #16 Bay
    Så har du nogle andre kompetencer
    Jeg sveder heller ikke på mit job men kompetencer og uddannelse betyder jo også noget

Men ja nogle knokler men mon ikke alle har fortjent det de får

Dem på Christiansborg sveder heller ikke ret meget men de knokler for at beholde taburetten og den gode hyre

• #18   23. feb 2022 Ja, jeg vil da også mene, jeg er min løn værd. Men det mest FYSISKE, jeg laver, er gåture op og ned ad trapper, og når jeg skal hente kaffe smiley

Jeg har ikke lyst til at bytte. Men jeg har fuld respekt for dem, der har det lige modsat. De fleste mekanikere ville også hade mit job og ville absolut ikke bytte, selv om lønnen er bedre.

• #19   23. feb 2022 ved min tidligere arbejdsgiver lå folk fra 168 til 225 kr i timen som mekaniker. meget forskel på en dygtig mekker med erfaring kontra en ny udlært smiley
    nu arbejder jeg så i forsvaret os som mekaniker men der er det jo fast måneds løn.

• #20   23. feb 2022 Om det er fast månedsløn eller timeløn er uden reel betydning, hvis bare man har 37 timer smiley

Giver det en OK løn i forsvaret, alt taget i betragtning?

• #21   23. feb 2022 Bay: ved ikke præcist hvad du mener med at de arbejder for føden. Synes det er lidt uvedkommende at du får mindre sved på panden end dem. Der er ikke indberegnet en bonus løn i nævnte sats. De får for ydende indsats, som er 37 timer. Selvfølgelig kommer de ikke fra gaden og får den løn, men med kompetence og historik er det muligt.

• #22   23. feb 2022 Jeg mener bare, at de sandsynligvis arbejder hurtigt, effektivt og med lav fejlmargin. At de er lønnen værd. Du lyder næsten som om, du har tolket det sarkastisk - det er absolut ikke tilfældet. Jeg tænker, en mekaniker må være dygtig målt på samlede parametre, hvis han tjener 40.000 månedligt.

Du har ret i, at det ikke giver mening at sammenligne med mit job. Det forsøger jeg heller ikke.

• #23   23. feb 2022 Bay.

det kan man sige ja... men klager nu ikke over vores løn, synes selv den er rigtig fin, og så når man tænker man får 16% betalt pension gør den det bare lige det ekstra god.
    muligheder for udsendelse som giver en rigtig god bonus er os værd at tage med smiley

• #24   23. feb 2022 Godt så, for der er ingen grund til at sammenligne æbler med pærer.
    Og ja, de gutter jeg kender er dygtige. Dog skal tilføjes at nogle er inkl og ekls pension. Ingen af de nævnte overstiger 38 med pension.

• #25   23. feb 2022 Det er ikke uvæsentligt i den sammenhæng. Man skal netop - som du selv siger - sammenligne på rette grundlag. Men 38.000 inkl. pension svarer vel også i grove træk til 220 kr./time + 8 % pension, så det er ikke helt skævt.

Min arbejdsgiver betaler 11,5 % pension til mig. Og jeg ville ganske vist langt hellere have pengene ud her og nu, men skulle jeg sammenligne løn, ville det naturligvis alligevel tælle med i en eller anden forstand.

• #26   23. feb 2022 Skal jeg være helt ærlig, så er jeg ikke sikker på at jeg er min løn værd. Jeg tænker faktisk jævnligt over hvordan jeg kan skabe værdi nok til at retfærdiggøre lønnen - hvilket jeg egentlig synes er en sund tilgang generelt.

• #27   23. feb 2022 Enig Bay, pension fra arbejdsgiver er ikke irrelevant. Men min personlige holdning er stadig at TS spørgsmål om løn som værkfører, er stadig at det er for lidt uden at tage hensyn til geografi.

• #28   23. feb 2022 På Lolland er det helt sikkert en god løn, i Kolding havde det nok været i underkanten.

Kig evt på jobindex under løntjek.

• #29   24. feb 2022 jeg er uddannet Mekaniker /tekniker med et 12 tal / karosseri tekniker / taksator alt med papir udover er jeg uddannet på Vestas vinge spasser som vi kalder det samt sprøjte støber . jeg har os kursus i scootere . mit næste mål er el biler

Kommentér på:
Lønforhøjelse

Annonce