{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel vectra i500
  • #1   7. maj 2022 Ja lav menuel søgning uden at skrive nummerpladen

    http://nrpla.de/soeg


  • #2   7. maj 2022 F.eks der er 11 af min med DSG. Faktisk mindre. Den viser også 2015 årgang. Min er fra årgang 2008

    profilbillede
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   7. maj 2022 Desværre er den side ikke bedre end kilden de tager infoen fra, og da det er DMR/Skat, ja så kan vi vidst roligt gætte på hvor præcis den er, så ville ikke stole på at den fandt det hele, hvis den overhovedet finder noget.

    Jeg har fx lige slået pladen op, og den står ikke registeret som en i500 i teksten på bilen, og derfor vil den funktion ikke kunne bruges.

    OPEL GB
    Prøv at tag fat i opel importøren, og se om de har noget på det, du skal dog ikke regne med at de bare lige kommer ud med det, men måske du kan være heldig at få fat i en der vil hjælpe, men tænker at antallet kan tælles på meget få hænder


  • #4   7. maj 2022 okay ja min er en i500 må jeg lige prøve

  • #5   8. maj 2022 Hvis en Irmscher er unikt identificeret i stelnummeret, så burde det nu nok være muligt at finde i motorregisteret. Det ér jo, som navnet antyder, registret over registrerede biler. Jeg er helt enig i kritikken af knold og tot, men der er ingen der kender antallet af registrerede biler bedre end dem.
    Ud fra en stelnummer-søgning, ved jeg eksempelvis at min ene Caravan er én af kun to registrerede personbiler som 3-dørs model før facelift. Det kan man søge, fordi karosseritypen er unikt identificeret i stelnummeret. Så er det blot spørgsmålet om en Irmscher også har det, hvilket jeg desværre ikke kan svare på.

    Opel Danmark er i forbindelse med salget til Stellantis skiftet til Interdan. Idet de nærmest ingen interesse har i biler med GM ophav, kan jeg ikke forestille mig at de kan/vil svare på noget som helst længere, andet end du kan købe en ny Peugopel - desværre.

    - Og fin bil i øvrigt. Jeg tror godt du kan regne med du har enten den eneste registrerede, eller som minimum én af kun en enkelt håndfuld smiley


  • #6   8. maj 2022 Umiddelbart kunne det godt se ud til at DC36969 og YM23792 også er i500.

  • #7   9. maj 2022 Opel har nu været underlagt kw Bruun i et par år før Stellantis kom på tegnebrættet.

    Men korrekt.
    Har det noget med GM at gøre, så kan du glemme alt om det. Det tror jeg i øvrigt du kan alligevel.

    Forfærdelig importør at have i ryggen.


Kommentér på:
opel vectra i500

Annonce