{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ugens joke :P
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   13. jul 2022 Den er all over facebook....Har fået den sendt fra flere forskellige smiley Men fed måde at bede ham fucke af med sit skambud smiley Jeg hader folk der byder uden at se varen først

• #2   14. jul 2022 Ved godt det er en joke men den slags kommunikation sker dagligt på nettet/sms

Kan huske da jeg for et årstid siden skulle sælge fruens bil

Blev dagligt skrevet til med diverse “skambud” og de sædvanlige med hvad er sidste pris og hvad skal jeg så give nogle var da også flinke til at ringe mig op og skambyde mig.

Uden at have for mange fordomme så kunne jeg konstatere at “gøgler/kræmmer genet” omkring sidste pris og hvad skal jeg give er meget udbredt i lande som er lidt sydligere end vores naboland Tyskland ( vi bevæger os på Balkan og i Mellemøsten )

Jeg solgte bilen til en mand fra Ringsted som var i samme alder som mig selv og vi handlede naturligvis om tingene og han endte med et afslag på 1500,- så alle er glade

Og lige præcis den slags sms’er sol ovenstående joke er faktisk en af grundene til jeg ikke selv goder bruge tid på at sælge mine biler de bliver solgt til forhandlere ifm køb af andre og ja prisen er lavere men jeg gider ikke ovenstående useriøse henvendelser

• #4   14. jul 2022 Jeg plejer at svare: 'der er rabat til dem der dukker op og vil handle'.
    Alternativt til de beskeder hvor der kun står en pris, som selvfølgelig kun er det halve af den oprindelige pris, skriver jeg eks 12.000kr til et bud på 600kr til noget der har stået til 1000 eller 1500.

Det hænder at folk faktisk kommer med et seriøst bud, man kan tage udgangspunkt i, og så bliver der handlet samme dag. smiley

• #5   14. jul 2022 Per B<< de hvide har også taget den tendens til sig.... i hvert fald her i området.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #6   14. jul 2022 husker en tråd på at anden forum (mange år siden) hvor en bruger havde noget musikgrej til salg , han havde understreget i salgstråden : ingen bytte , dog var der en der var så flabet at bombe ham med smser på underligste tidspunkter i flere dage i træk med at han vil gerne bytte med xbox og tilhørende skrammel der slet ikke havde nær samme værdi som det sælger ville af med , mener sælgers grejs pris var omkring 10k
    da det så blev for meget for ham oprettede han flere bortgives annoncer rundomkring på de forskellige salgsplatforme vedrørende omtalte spillekonsol og skrammel med klovnens telefonnummer og helst mellem kl 2300 og 0400 smiley

Kommentér på:
ugens joke :P

Annonce