956 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
feb 2020
Følger: 8 Følgere: 43 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 653
Kan huske da jeg for et årstid siden skulle sælge fruens bil
Blev dagligt skrevet til med diverse “skambud” og de sædvanlige med hvad er sidste pris og hvad skal jeg så give nogle var da også flinke til at ringe mig op og skambyde mig.
Uden at have for mange fordomme så kunne jeg konstatere at “gøgler/kræmmer genet” omkring sidste pris og hvad skal jeg give er meget udbredt i lande som er lidt sydligere end vores naboland Tyskland ( vi bevæger os på Balkan og i Mellemøsten )
Jeg solgte bilen til en mand fra Ringsted som var i samme alder som mig selv og vi handlede naturligvis om tingene og han endte med et afslag på 1500,- så alle er glade
Og lige præcis den slags sms’er sol ovenstående joke er faktisk en af grundene til jeg ikke selv goder bruge tid på at sælge mine biler de bliver solgt til forhandlere ifm køb af andre og ja prisen er lavere men jeg gider ikke ovenstående useriøse henvendelser
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 140 Annoncer: 30 Emner: 45 Svar: 328
Alternativt til de beskeder hvor der kun står en pris, som selvfølgelig kun er det halve af den oprindelige pris, skriver jeg eks 12.000kr til et bud på 600kr til noget der har stået til 1000 eller 1500.
Det hænder at folk faktisk kommer med et seriøst bud, man kan tage udgangspunkt i, og så bliver der handlet samme dag.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 140 Annoncer: 30 Emner: 45 Svar: 328
apr 2007
Emner: 24 Svar: 1.311
da det så blev for meget for ham oprettede han flere bortgives annoncer rundomkring på de forskellige salgsplatforme vedrørende omtalte spillekonsol og skrammel med klovnens telefonnummer og helst mellem kl 2300 og 0400
ugens joke :P