{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Opbevaring af investeringsbil PRIS ??
  • #1   10. aug Formulaauto.dk (Formula storage) gør det fra 1500,- til 2500,- pr. måned.

• #2   10. aug Så investeringen skal stige mere end 30.000 om året før det kan betale sig?

• #3   10. aug #2 Hvis du kender nogle der gør det gratis, så sig lige til...

• #4   10. aug Der er ingen ved deres fulde fem, som betaler sig fra den slags.

De har selv muligheden, så det ikke koster noget ekstra.

• #5   10. aug Nu drejer det sig desværre ikke om en F40, men hvis det gjorde så tror jeg at der er et par steder der ikke ville tage det store for det.
    Det jo jævnt godt blikfang smiley

• #6   11. aug #4
    Sikke noget sludder, der kan være masser grunde til at leje opbevaringsplads til en bil. Eks. hvis man ikke selv har plads til alle sine biler, hvis man ønsker en stabil temperatur og luftfugtighed, det kan være nødvendigt af forsikringshensyn etc.

• #7   26. aug #6 hvis man ikke har plads til biler så burde man nok ikke købe flere... så det købe mere plads også købe flere. leje en garage er jo spild af penge som det er når man lejer noget. køb det selv det kan svare sig.

• #8   26. aug #7
    Du bor sikkert et sted hvor huse er billige, siden du mener det er så nemt bare at købe sig til mere plads. Her i mit kvarter er det standard med garage til to biler, og skal man op på garage til 3 eller flere biler, er huspriserne typisk 10 mio. kr. højere. Så kan man selvfølgelig bare købe mere parkeringsplads andetsteds, men det har også sin pris. Sidst jeg så en parkeringsplads til salg, var den udbudt til 3 mio. kr.

Jeg kunne aldrig drømme om at flytte bare fordi jeg fik en bil eller to mere. Så hellere betale den beskedne pris opbevaring koster.

• #9   26. aug #7 Men du betaler vel også for det sted hvor du har din/dine biler, så hvad er forskellen?

• #10   26. aug #8 nu har huse aldrig været billige. det er jo bare på djævle øen priser er overskruet og folk er dumme nok til at betale. smiley
    men hvis ikke du vil flytte til det normale Danmark så kan man heller ikke klage smiley

#9 nej jeg har skam selv plads. jeg kan nok godt proppe 10 biler ind i min hal bygget af leca sten og isolering. 140kvm hal selvbygget for 100.000kr det koster ingenting. jo medmindre du skal have folk til at lave det for dig. fordi din hænder ikke kan bruges?? eller bare er dovne.
    mit hus er 205kvm også der en stor stal bygning isoleret som også kan holde mange ting. der har jeg bla 40 knallert'er fra min unge dag smiley og yderligere garage oveni. carport. Osv. men i Jylland kan alt lade sig gøre. det er nok mere begrænset på Djævle landet. der er jo en grund til det har fået det navn smiley

• #11   26. aug #10
    Er man dum fordi man vælger at bo et dyrt sted? Sjov påstand. Så verdens mest intelligente folk jo bo "på landet".

Jeg er født og opvokset i Jylland, men fandt ud af at hvis jeg ville tjene penge, skulle jeg væk fra Jylland.

Jeg havde mit første job som softwareudvikler i Jylland, og ja, mine leveomkostninger var lave. I dag bor jeg i et dyrt område, men jeg tjener også over 8 gange hvad jeg tjente som softwareudvikler i Jylland.

Så ja, det var sgu dumt af mig at forlade Jylland smiley

• #12   26. aug #11 ja det er faktisk dumt at bo et dyrt sted sjov ikke at tror det. underligt påstand.

og placering for hvor man vil tjene penge findes ikke rigtig. jeg vil mene der er meget større muligheder her i Jylland. og det tror jeg ikke jeg er alene om at mene. Sjælland er et forfærdeligt sted at bo generelt. så heller på landet i fred og ro. eller i en lokal landsby. men nu kommer vi jo ud i et emne skifte det er ikke det vi skal!

men ja det var nok den dårligste beslutning i dit liv at flytte til djævlen.

men hvis andre der bor derover ikke har råd til at bygge mere plads eller garage eller leje et dyrt opbevarings muligheder. så skulle i måske komme til Jylland her er der muligheder for at gøre det til normale priser. istedet for 8x priser som det er på djævle øen.

• #13   26. aug #12 Ret indskrænket livssyn du har....Danmark ville slet ikke være det velfærds samfund det er, hvis alle byggede deres egen stald, og gik og pudsede på deres 40 knallerter...

Ps. Er vist kun uoplyste mennesker i Jylland, der stadig bruger udtrykket "djævleøen" alle andre er kommet videre..

• #14   26. aug piv piv. få dig et liv. smiley smiley

• #15   26. aug #14 Hård negl alligevel smiley

• #16   26. aug yeah. for det spild at svare på smiley

• #17   26. aug #12
    Jeg bor ikke på Sjælland, ved ikke hvor du har fået den ide fra.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Svar: 206
    #18   27. aug Du skal sgu ikke invitere mere af det af egoistiske pak til jylland, lad dem blive derovre.

Kommentér på:
Opbevaring af investeringsbil PRIS ??

x