{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestilling fra Tyskland (Gruppe)
  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.908
    #1   28. nov 2022 Hvilken side skal du bestille noget på?

    Samt hvad, prisen på fragt, fra Tyskland
    Plejer og ligge i den lav ende


  • #2   29. nov 2022 Der findes mange forskellige sider.
    Nogle giver også bonus jo mere man bestiller osv...
    Det var bare derfor jeg spurgte og tænkte det måske kunne være smart smiley


  • #4   29. nov 2022 Hmm ja det kan godt være.
    Det var også mere for at høre om der evt. var en gruppe eller lign i forvejen, men har ikke rigtig kunne finde noget på nettet, eller Facebook fx.


  • #5   29. nov 2022 Det kan ikke svare sig. I Tyskland er priserne tit halvdelen af thansen og i bedre kvalli. Så betale 10-15 Euro i forsendelse for at få 30 kg stumper til Danmark er billigt i mine øjne. Og dertil slippe for at fræse rundt i hele Danmark til minilagre rundt omkring i garager og bruge benzin på det. Vente på at folk er hjemme. Aldrig i livet.

  • #6   29. nov 2022 hos Autodoc hvor jeg (og mange andre) bestiller, giver man 70,- i fragt op til 1500 kr (mener det er 1500) og derover er fragten så gratis og er leveret til døren/ nærmeste pakkeboks..

  • #7   30. nov 2022 Nu var det heller ikke meningen man skulle køre land og rige rundt, det skulle jo være bestillinger omkring samme by.
    Men kan godt høre at det er der ikke rigtig stemning for smiley


  • #8   30. nov 2022 jo tror jeg såmænd nok der er, men langt de fleste bestiller jo direkte når de skal bruge stumperne og vil derfor ikke vente på andre skal have noget med i samme bestilling..

Kommentér på:
Bestilling fra Tyskland (Gruppe)

Annonce