{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Påsken FAQ. {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg er forkert på den, så vær venlig at rette mig, jeg sov en del da jeg havde konfirmationsforberedelse.

kærtorsdag . den dag jødekarlen jesus blev taget i utugt med sin mor, "jomfru" maria.. Hun var kun jomfru hvis ikke man tæller anal.. Læs selv første mosebog kapitel 3, skrift 8.

Langfredag . Dagen hvor han brændte nallerne på den glohede grøntsagssuppe, allerede klokken 04 om morgenen.. Det tegnede sig til at blive en lang fredag, deraf navnet. Allerede igen klokken 04:26 var den gal igen, da han fik sin pik i klemme under lokumsbrættet.. Hvilket han var en af de få mennesker på den tid der havde..

Palmesøndag, 1. påskedag . Endnu en voldsom dag i hans liv, med vilde blodsudgydelser. Da palestinænserne og nazisterne fandt ud af at han rent faktisk VAR jøde, trak de ham i 3 timer gennem byen, for til sidst at klynge ham op på en stor palme, og slå søm igennem hans krop. Ligesom i den der film, som jeg ikke husker titlen på, men lavet af mel gibsom, som er yderst antisemitisk. Det vil sige, han HADER jøder.
Navnet 1. påskedag kommer af ordet på og ske, der på henholdsvis arabisk og tysk betyder dø og svin. De fremmødte antisemitter stod og jublede og skreg PÅSKE PÅSKE PÅSKE, deraf navnet.

2. påskedag, i dag mandag . Denne dag kan man sådan set bare strege i bogen, for det skete ikke mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påsken FAQ.
Kommentér på:
Påsken FAQ.

Annonce