{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Off topic...El-scooter, BATTERIER
  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.829
    #1   4. aug 2023 Ja
    Min erfaring sige at
    Scooter/knallert batterie er meget sarte
    Jeg har skiftet dem tit

    Så jeg ville investere i en lille vedligeholdelses lader, som kan holde batteriet i orden


  • #2   4. aug 2023 mange tak for svar Dennis, og hvor faar saadan en gammel kone fat i det, du maa meget gerne sende et link, Batterier er 2 stk. 33AH Vision til en mobility, 2 nye batterier koster ca 1500 kr, det er saa med montage, jeg er ingen handymand er alene og har ingen der kan hjælpe

  • #3   4. aug 2023 Hvis det er en mulighed at sætte knallerten et sted hvor det ikke bliver frost om vinteren og tilslutte laderen til scooteren, ville det være det bedste scenarie.
    Hvis det er en smart lader, kan du lade den sidde tilsluttet hele vinteren udenfor, ellers skal du periodevis ned og frakoble og tilkoble laderen, men det bedste ville være at opbevare scooteren i et frostfrit miljø igennem vinteren med laderen tilsluttet.


  • #4   4. aug 2023 Jo koldere dine batterier er jo mindre kapacitet har de, så indendørs opbevaring når det er koldt er et must.
    Får de frost samtidig med de afladet kan de dø.

    Man kan købe en smart-lader til cirka kr 125 i Lidl og Aldi et par gange om året, tror ikke du behøver en CTEK lader som flere af os har, de er også noget dyrere.


  • #5   5. aug 2023 med alle de flinke folk der er herinde, tænker jeg nu nok en gerne giver en hånd med at skifte dem, så du sparer de penge til mekeren.

Kommentér på:
Off topic...El-scooter, BATTERIER

Annonce