{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.013 visninger | Oprettet:

Fragt af dæk {{forumTopicSubject}}

Er her nogen, som har erfaring med at sende et par dæk, og hvem skal man bruge?
Jeg er ved at kigge på dao, men når man måler omkreds på et dæk, så bliver det for stort ifht deres skema, og oveni det er man nødt til at lave hvert dæk som hver sin forsendelse, da de vejer lige under 10kg pr stk.

Er her evt en selvstændig fragtmand, som kører jylland sjælland ture?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fragt af dæk
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   8. aug 2023 Kan ikke anbefale fragtmænd, har spurgt flere forskellige, og med de priser jeg har fået fortalt, så har jeg kunne levere dæk eller fælge personligt i modsatte ende af landet smiley

Men GLS og postnord har begge klaret opgaverne fint, kræver dog 2 pakker, pga deres 20kg regl, men kostede omkring 150-200kr ialt.
    Jeg ved at postnord henter på ens adresse hvis man betaler for det, så man slipper for at fragte dem hen til et indleveringssted, ved ikke om GLS også tilbyder dette, men det er nok til at læse på deres hjemmeside

• #2   9. aug 2023 Er mange firmaer som kører Jylland/ Sjælland, så google lidt rundt, tag knoglen og forhør om priser osv.

• #3   9. aug 2023 Hej. Hvor fra og til..?

• #4   9. aug 2023 6040 Egtved til 2730 Herlev.

Problemet er at jeg ikke gider bruge postnord eller gls - har bare haft alt for mange lorte oplevelser med dem, og efterfølgende søforklaringer og generelt dårlig kundeservice - og det er endda på et meget beskedent grundlag med højst 10 pakker indenfor de sidste 3 år.

Jeg kan se at Bring vil have 133kr plus moms, og de går op til 20kg og 300cm total, hvor dao kun går til 15kg og 240cm, og der blev det ca 250kr.

• #5   9. aug 2023 Er det komplette hjul er kun dæk?
    Hvornår skal de leveres? Jeg kører Middelfart-Helsingør på næste lørdag

• #6   9. aug 2023 Lige nu er det kun 2 dæk

Kommentér på:
Fragt af dæk

Annonce