{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OK's bilvask +/÷
  • #1   26. nov 2023 Skulle det der wash world ikke være godt? kender ikke så meget til vaske haller da jeg har vasket mine biler i hånden de sidste 14 år smiley

  • #2   26. nov 2023 Ved det ikke, syns bare det er begrænset hvor meget man vasker bilen selv ude med det temp vi har de næste måneder

  • #3   26. nov 2023 De fleste mennesker køre jo bilen i vaskehal året rundt, og jeg mener at de der wash world laver vistnok færre vaskeridser end de almindelige vaskehaller?? men jeg er ikke sikker!

  • #4   26. nov 2023 wash world er nok det ringeste jeg har prøvet, det er så ringe at det ikke engang kan vaske en frisk fugle lort af sideruden.

  • #5   26. nov 2023 Har også hørt meget brok om wash world som laver mange ridser

  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 110
    #6   26. nov 2023 Vasker kun "blikspanden" hver 3 måned.
    Den er intet værd. Rent spare øvelse for at undgå at betale højt "tiende" til politikerne. smiley Iøvrigt er det smart med OK vaske, at man kan sidde i øsen, mens der vaskes. smiley


  • #7   26. nov 2023 OK, har bare hørt at det det skånede bilen for de vaskeridser i forhold til de andre.

  • #8   26. nov 2023 Jeg tror ikke, at man generelt kan sige, at OK er sådan og Q8 er sådan. Vaskemaskinerne og ikke mindst børsterne bliver skiftet ud, når de er slidt op. Dvs. der kan være forskel på OK fra station til station. Jeg fik vores Toyota RAV4 vasket på OK i Farum, da stationen var ny for nogle år siden. Det glasfiberlåg, der sidder over reservehjulet på bagdøren, blev revet i stykker under vasken. Så jeg er ikke kommet dér siden. I vejledningen stod der også, at de ikke anbefalede vask af 4-WD køretøjer. Et nyt låg koster over kr. 4.000,-, så jeg har limet det sammen. Nu får jeg vasket i Q8 i Værløse, deres vaskemaskine er mere skånsom. Det er en god idé at bløde insekter og fugleklatter op med sæbevand inden vognen kommer i vaskemaskinen. Der er jo også forskel på de forskellige programmer/priser på den enkelte vaskemaskine.

  • #9   26. nov 2023 Bruger kun ok vask og er meget tilfreds og syntes at grundig program passer til mit behov og er lidt billigere man til onsdag ,for gider ikk abonoment

  • #10   27. nov 2023 Ok er den bedste jeg har prøvet, wash world er helt til grin.


  • #13   29. nov 2023 Vi bruger wash world, og har abb.
    betaler for den dyreste.
    bliver bilen ikke ren kan man jo bare køre den igennem igen og igen.
    Men har aldrig haft behov for at vaske dobbelt.
    Det med ridser er ikke noget jeg bemærker, men gider nu heller ikke stå og vaske en brugs genstand i hånden
    overvejer nu også OK, men mere fordi den ligger tættere på vores nye bopæl.
    Vælger man den billigste vask som mange gør, så er man nok nødt til at forvaske i hånden først. ??


Kommentér på:
OK's bilvask +/÷

Annonce