{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  paint ball = smerte
  • #1   20. apr 2007 Jeg har prøvet det to gange, og jeg synes ikke det var så slemt. Jeg fik godt nok et stort blåt mærke på omkring 4 cm i dia., og så gør det også lidt nas og blive ramt lige bag ved hjelmen. Men tag en lidt for stor dragt på, så mærker du ikke så meget...

• #2   20. apr 2007 *Blåt mærke lige midt på låret...

• Allan p
    Allan p Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #3   20. apr 2007 det gør ikke ondt.. mere en irriterende smerte.. ligesom tattoos. men at blive ramt på fingre ører og knæ osv gør naller... og hvis modparten skyder med over 120 tun så gør det smerte... men stadig fedt for når adrenalinen kører er det sgu skægt

• #4   20. apr 2007 hvordan med regler.
    findes sådan noget

• #5   20. apr 2007 SMERTEN ER INGENTING I FORHOLD TIL HVOR FEDT DET ER AT SPILLE!

• #6   20. apr 2007 hehe nej okay

• #7   20. apr 2007 Stay T
    haha køre rambo stilen

• #8   20. apr 2007 Har spilles paint ball på højste plan her hjemme.. Og syns ikke det går ondt mere.. kommer meget an på hvor du bliver ramt.. men også hvor meget adrelin (Kan sku ikke ige stave til det. men i forstår hvad jeg mener) man har i kroppen.. gør mere ondt uden for banen end når man er på banen..

• #9   20. apr 2007 Det er så sjovt at når du bliver skudt på kort afstand gør det så nas at du flækker sammen af grin.

Ej...det værste er hvis du for en dragt på som er for lille og sidder stramt til, så er du garanteret blå mærker når de rammer. Så tag noget stort tøj på hvis du er en pivskid:-D

• Allan p
    Allan p Tilmeldt:
    apr 2007

#10   20. apr 2007 ja der er masser af regler, men det er op til game master som finder og styrer området,, den slags aftaler man inden spillet. i kirkegården.. hvor man går hen når man er ramt, og der må der ikke skydes.. og gør dig selv den tjeneste ikke at fake og sige at du ikke er ramt, for kommer du ud for en prof spiller , ja så får du tømt magasinet på klodshold hvis du løber videre efter at være ramt.. det er lige på og hårde regler.. der er også en BANG regel som betyder at inden for 2 meter siger man bare bang.. ellers er smerten for stor.. og man beholder masken på overalt undtagen i kirkegården... det er super fedt at spille hvis der er god sportsånd og folk ikke camper for meget men er klar til kamp..

der er 2 måder at spille på som er fede, den ene er at den ene part gemmer sig og den anden angriber, og det skiftes man så til i hvert spil.

Den anden er STORM lidt a la braveheart hvor der bliver råbt GO og begge parter stormer samme bygning eller skov område. osv osv.

Husk at når der kun er 4 eller mindre tilbage at holde øje med tiden og tæl ned fra ti minutter, og når der så bliver råbt "TID"! så er spillet ovre og dem med flest dræbte har vundet..

ENJOY

• Allan p
    Allan p Tilmeldt:
    apr 2007

#11   20. apr 2007 sorry MINDST dræbte har vundet he he.. mindre detalje;-)

• #12   20. apr 2007 okay smiley

• Allan p
    Allan p Tilmeldt:
    apr 2007

#13   20. apr 2007 så summa summarum hvis du er i tvivl om du er ramt så bare sig død mand eller kvinde;-) og hæv geværet over hovedet . for ellers bliver der slået hårdt ned..... har selv prøvet at lege jeg ikke blev ramt fordi jeg var i tvivl . og det resulterede i 4 stk spillere der tømte deres tunede våben på min ryg i ti sek ca.... av av av av av av smiley men det var spas he he

• #14   20. apr 2007 Husk at lukke munden. jeg blev ramt i hovedet fordi jeg sku skrige at den ene var død, så åbnede jeg kæften og smask havde maling i hele munden haha,...

men det gør ondt på klods hold men på afstand er det ikke så slemt, jeg blev ramt på ca 5 meters afstand og det er pain in the ass så tag noget tykt tøj på

• #15   20. apr 2007 du skal bare spille det kun i undertøj smiley Så skal det nok gøre ondt og blive ramt. Ej har spillet det nogen gange og syntes nu ikke det er så slemt. Hard ball kan være lidt slemmere hvis de har en vold tunet sniper :S

• #16   20. apr 2007 Jeg var ude og spille i lørdags, og aldrig har jeg fået så mange klø i paintball som der. Af de slemme kan nævnes:

Tindingen - Blev ramt lige i skalden (tindingen) fra ca. 20 m. afstand (Udgangshastigheden for kuglerne er 300 km/t). Der gik 10 min før jeg var klar i hovedet igen, og jeg har stadig et blåt mærke lige ved hårgrænsen

Inderlåret - Det gjorde NAS, og har stadig et blåt mærke

Lårmusklen - Som at få en mega lammer - Stadig flere blå mærker

Desuden har jeg blå mærker hele vejen op ad ryggen.

Det gør nas når geværenes luftbeholdere er fyldt, men det er fandeme skægt smiley

Kommentér på:
paint ball = smerte

Annonce