{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Ejendomssskattebillet. {{forumTopicSubject}}

Jeg har modtaget en Ejendomssakattebillet på Eboks, som skal betales til April! men jeg troede da at det skulle betales over skatten frem over!? eller har jeg misforstået noget? og det skal lige siges at jeg har kun modtaget 1 Ejendomsskattebillet, men jeg ejer 2 grunde! jeg er forvirret? kan i hjælpe? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejendomssskattebillet.
  • #1   24. mar ikke en gang skat ved det så tror ikke der er nogen som kan hjælpe dig med det

  • #2   24. mar Tak Brian, det er også det indtryk jeg har smiley

  • #3   24. mar men så vidt jeg kan forstå på deres rod så skal du betale den også bliver det også trukket over skatten indtil at de får styr på det også måske får du modregnet det sener

  • #4   24. mar OK, jeg prøver bare at betale så smiley

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 306
    #5   24. mar Jeg har også fået opkrævning på grundskyld på landejendom, og så trækker de selv et eller andet i skat. Mit indtryk er at det bliver lavet så kompliceret at de kan slippe af sted med at plyndre én uden man selv bemærker det.

  • #6   25. mar Et gæt kunne være at de kun har nået at lave systemet så det kan tage højde for din primære bopæl, men ikke at du har mere end en ejendom. Hvordan man overser f.eks. sommerhuse.. tjaeehh...
    Tror faktisk selve systemet gør nogenlunde det som man har bedt det om, desværer har 10 forskellige personer stillet deres krav til det og det har nogle konflikter og manglende afstemmelser i den rigtige verden med i faldet.
    Feks den med at man vurdere hvor mange huse der kan ligge på grunden og så får du en bong ud fra det, er en sjov størrelse.
    Jeg kan forundres over hvad de kan få igennem uden at det kommer op til befolkningen. Eller vi i det mindste informeres direkte herom.
    Og det er helt sikkert smartest at betale, men samtidigt gemme alt dokumentation til evt ballade.


  • Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 74 Emner: 7 Svar: 65
    #7   25. mar Når der er tale om en kombination af penge og et system der er så kryptisk at det ikke er til at gennemskue, så er det som regel et scam.
    Jeg ville ikke stole på de der "skat" smiley


  • #8   25. mar Har både klaget til Ombudsmanden vedr deres phising og scam, samt prøvet at opsige mit abonnement hos dem.
    Vender tilbage når det lykkes smiley


  • Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 74 Emner: 7 Svar: 65
    #9   26. mar Har du også klager over deres "dummebøder"?
    Hvis du ikke betaler kommer de og truer dig, og deres bander har både våben og rygmærker (politi mener jeg der står), så tager de selv hvad de mener du skylder dem. Er du uheldig bortfører de dig!


  • #10   27. mar Det er renovation de opkræver, og ikke grundskyld. Skattebilet for man stadig.

  • #11   1. apr @MAVR - Min far har lige fået / betalt et opkrævningskort for grundskyld - 2 rater med betaling 01.04.2024 & 01.08.2024. Så de sender også opkrævningskort ud vedr. grundskyld

  • #12   1. apr Mærkeligt, fordi grundskyld opkræves via skatten nu.

  • #13   1. apr Tænker at det har noget at gøre med, at der er tale om en gammel landbrugsejendom. Min far har været pensioneret i mange år men bor fortsat på ejendommen. Jorden er forpagtet til noget familie.

  • #14   1. apr Jeg ejer 2 grunde, men det er kun den ene af dem der er et hus på, og det er den grund som står tom at jeg har fået opkrævning på!? men jeg har betalt ,og så må jeg se om de sender penge retur?!

Kommentér på:
Ejendomssskattebillet.

Annonce