{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Hjlælp ang. afgift {{forumTopicSubject}}

Hej ..

Jeg får en Toyota Corolla 1,6 GT Twincam fra 85 her i weekenden. så er det sådan at der i 89 blev lagt en twincam motor i, skivebrems og bag og sådan lidt, men siden det er bilen ikke blevet omregistreret til en GT, dvs den bare står som en 1,6, i følge papir, og sådan har den altid kørt..

så ville jeg lige høre om i synes jeg skal omregistrere den og betale afgift ? og hvad koster det ?
kan der blive problemer hvis bare forsikrer den som en 1,6 med 80-90 hk og kører galt ? den har jo ca 130 hk..
og er der måske andre ting der kan komme i vejen ?

- Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjlælp ang. afgift
  • #1   26. apr 2007 du kunne jo godt betale afgift på den.. bare kør til syn med den og de sender dig vedere.. til told og skat hvor du så får prisen at vide..

• #2   26. apr 2007 hvis forsikringen finder ud af at der har været en anden motor i bilen da du fik den forsikret vil de kunne bruge Forsikrings aftaleloven § 4, som hedder svigagtige oplysninger ved tegningstidspunktet, og så har de ikke pligt til at betale erstatning. OG hvis du kun vælger at have ansvarsforsikring og du kører ind i en anden, vil forsikringsselskabet sige det samme, men betale erstatning til din modpart, til at starte med. og så vil de kræve pengene hos dig bagefter, så det kan blive en dyr omgang, hvis der sker dig noget..

• #3   26. apr 2007 En Toyota Corolla 1,6 GT Twincam fra 85 har en twincam motor i som standard smiley

• #4   26. apr 2007 okay.. men den er gået i gennem syn med motoren uden nogen bemærkninger ?

Claus A: jamen så en Corolla 1,6 med twincam motor i smiley

• #5   26. apr 2007 JA om registrer den.. ville jeg sige..

Syntes det er dumt at køre rundt og betale til noget som ikke hjælper dig alligevel når skaden er sket... og måske de finder ud af det hvis en dag du bliver på kørt og din bil skal have et tilsyn hvis du har kasko..

• #6   26. apr 2007 Husk at bremser og undervogn skal også opgraderes så de passer til den kraftigere motor...således at der er tale om et identitets skift....ellers vil du have problemer med at dokumentere at bilen og undervognen kan håndtere de ekstra kræfter...

• #7   26. apr 2007 jamen der er en bedre undervogn og skive bremser i bag også..

Kommentér på:
Hjlælp ang. afgift

Annonce