{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Miele Tørretumbler {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogle der kender/har en Miele T 1565 C kondens tørretumbler,er ved at købe en men sælger ved ikke hvor gammel den er,men den har nogle år på bagen,vil tro en 6-8 år.
Det der undrer mig er at jeg intet kan finde om den udover nogle manualer ellers kan jeg ikke finde noget,er bare interesseret i hvis der er nogen/kender en der har en og hvad erfaring folk har med den ±

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Miele Tørretumbler
  • Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

Følgere: 1 Svar: 115
    #1   11. aug 2024 Den tumbler ser ud til at være bygget til det amerikanske/canadiske marked (110/120/208/240V 60Hz).

• #2   11. aug 2024 Miele har ikke manualer og reservedels tegninger liggende frit er min erfaring.
    Du kan finde dem på deres hjemmeside hvis du har serie nummer og pcn.
    Maskinen tror jeg er ihvertfald ældre end sådan lige, designet ligner noget der 10 år ihvertfald.

• #3   11. aug 2024 Det er vel ikke noget der koster andet end nogle få hundrede kroner gammel og brugt.
    Ellers find en anden eller ny.
    Vi købte i 2008 en billig AEG tørre tumbler til ala 3000 kr. her 16 år efter kører den fortsat.

• #4   11. aug 2024 En tørretumbler er det mest unødvendige stykke hvidvare overhovedet!!

Har man den mindste smule omløb i hovedet, tørrer man sit tøj på en tørresnor, en tørretumbler er en stor belastning for miljøet. plus det faktum at det slider dit tøj hurtigere end ellers..!

-hul i hovedet..

• #5   11. aug 2024 Til Von Z
    Hvis man har det mindste omløb i hovedet,læser man spørgsmålet og svarer på det ligesom de andre,og undlader sine dumsmarte kommentarer.

• #6   11. aug 2024 #4

Det lyder til du bor i hus hvor der er masser af plads til at tørre udendørs eller i carporten eller andet sted hvor der er overdækket.

Jeg selv bor i en lejlighed og har ikke mulighed for at hængetørre alt mit tøj. Dels grundet pladsen men mest fordi jeg ved det giver dårligt indemiljø at hængetørre tøjet.
    Nej det er ikke altid muligt at bare lave gennemtræk mens der tørres tøj
    Og ved at tørre tøjet på tørrestativ i sin lejlighed øges risikoen for skimmelsvamp gevaldigt og derved er der risiko for at ende op med en stor regning til at bekæmpe skimmelsvamp samt du sætter dit helbred på spil.

Så nej en tørretumbler er IKKE det mest unødvendige stykke hvidvare overhovedet!!

Men nu hvor vi snakker om at slide sit tøj unødvendigt, så er du vel også typen der bruger bestemt vaskepulver alt efter hvilken farve tøj du vasker samt kun vasker halve maskiner tøj ad gangen for at nedsætte sliddet på tøjet ved vask - og samtidig belaste miljøet ekstra meget ved ekstra vask

Kommentér på:
Miele Tørretumbler

Annonce