{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

behandlingstid ved told og skat (sort) {{forumTopicSubject}}

Hvor lang tid tar det for en afgørelse i sådan en sag.. er med ham min maler jeg mangler at få en afklaring på det.. og det er blevet meldt igår morges men kan han trække det i langdrag osv.. vil jo gerne ha bilen færdig men den skal jo lakeres før jeg kan komme videre så evt nogen som har prøvet det før ?! hvor lang tid kan han evt trække sagen ud ?! skal siges at det er en MEGA fusker har jeg fundet ud af så de må ha kendt ham før der inde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte/fikse lokal balofix 1.000 kr.
  • Vandrør og afløb 1.150 kr.
  • afløb under køkkenvask 530 kr.
  • Toalett der vandet løber og skifte pakning til vandhane 2.000 kr.
  • Reparation af toilet 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  behandlingstid ved told og skat (sort)
  • #1   1. maj 2007 Altså. Du er blevet taget i at have taget i mod sort arbejde (Lakering)

• #2   1. maj 2007 Har du fået din bil malet eller skulle han have gjort det (sort)

• #3   1. maj 2007 Jeg har meldt min maler for sort arbejde da han lavede lortearbejde og jeg ikke fik en kvitt.. sådan lyder anmeldelsen... eller det vil sige jeg har meldt ham for sort arbejde så jeg kan få en kvitt eller hvad det nu ender med og så han kan få lavet den bil ordenligt selv om jeg nægter og tro han kan det med så mange fejl som den bil indeholder nu..

men han er mega fusker så selv om han har sagt han vil lave den nu her så har jeg ikke sendt den der ned.. har tidligere være med i de sager om salg af stjålne biler så man skal da være idiot for at smide sin bil der ned igen...

så er ikke mig men ham som har fået et brev ind af døren i morgen men hvor lang tid kan jeg regne med at det tar.. havde håbet på det kunne gå hurtigt så ville høre om nogen havde prøvet det

• #4   1. maj 2007 Så i havede ikke aftalt det skulle være sort før han gik igang. Nej alt skal da være iorden efter sådan engang lakering om det er med eller uden kvit... Men er du ikke tilfreds skal han jo lave det om.

• #5   1. maj 2007 ja men jeg skal ha en kvitt eller underskrift på at han har min bil før jeg vil noget... har ikke hørt noget om at det var sort inden han begyndte at male.

• #6   1. maj 2007 Du skal bare nægte at betale før han har lavet den uden fejl. For har han ikke sagt en pris om det er med eller uden det ene og det andet så kan han ikke forlange noget. Før det er i orden.

• #7   1. maj 2007 har betalt.. ellers var der jo ingen probs i det

Kommentér på:
behandlingstid ved told og skat (sort)

Annonce